تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری جشنواره عکاسی پرچم در قم

مدیرعامل سازمان فرهنگی،هنری،ورزشی شهرداری قم عنوان کرد؛

برگزاری جشنواره عکاسی پرچم در قمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی،هنری،ورزشی شهرداری قم گفت:فرهنگ‌سازی و معرفی دستاورد‌های انقلاب اسلامی از رویکرد‌ها و سیاست‌های اصلی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قم در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم ویژگی‌های برگزاری جشنواره پرچم را مورد توجه قرار داد و بیان کرد: در جشنواره امسال پرچم قم از پرچم عزای شهادت حضرت زهرا (س) و پرچم جمهوری اسلامی که در درب منازل نصب می‌شود مسابقه عکاسی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فلسفه برگزاری جشنواره عکاسی پرچم اضافه کرد: اصل این موضوع به دلیل توصیه و سفارش اکید مقام معظم رهبری در پاسداشت و تکریم پرچم جمهوری اسلامی هرسال در دهه فجر انقلاب اسلامی برگزارشده و از آثار برگزیده تجلیل به عمل می‌آید.

مقیمی با اشاره به هدف اصلی برگزاری مسابقه پرچم در دهه فجر و ایام سوگواری حضرت زهرا (س)بیان کرد:ادغام شدن عزا و سوگواری حضرت زهرا (س) و چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی تصاویر ماندگاری در اذهان شهروندان نقش خواهد بست،در این جشنواره مردمی، شهروندان پرچم‌های ایران و پرچم‌های عزای خود را در درب منازل خود نصب خواهند کرد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم اشاره کرد: از نفرات برتر جشنواره پرچم همزمان با اختتامیه جشنواره مردمی چله سرو تجلیل و تقدیر به عمل می‌آید.

وی تصریح کرد: عموم مردم قم تا ۲۵ بهمن می‌توانند آثار عکاسی خود را از جشنواره پرچم به آدرس دبیرخانه ارسال کنند، جشنواره پرچم یکی از حرکت‌های ماندگار و فرهنگ‌ساز در ادغام ابعاد ملی و مذهبی در دهه فجر انقلاب اسلامی خواهد بود.

انتهای پیام/ ح

جشنواره عکاسی" پرچم" در قم برگزار می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری جشنواره عکاسی پرچم در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..