تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعزام ۳ هزار دانش آموز قمی به اردوی راهیان نور

مسئول اردو‌های راهیان نور سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم عنوان کرد؛

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،غدیری مسئول اردو‌های راهیان نور سپاه علی بن ابیطالب (ع) قم با اعلام این خبر گفت: از ابتدای سال تحصیلی ۳ هزار دانش آموز قمی به اردوی راهیان نور اعزام شده اند.

مسئول اردو‌های راهیان نور سپاه علی بن ابیطالب (ع) اضافه کرد: این کاروان‌ها با سفر به استان خوزستان از یادمان عملیاتی فتح المبین، شلمچه، هویزه، اروندکنار و معراج الشهدای شهید محمودوند بازدید می‌کنند.

وی ادامه داد: صبح امروز هم ۱۸۴ دانش آموز مقطع متوسطه استان در قالب کاروان‌های زیارتی راهیان نور به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس اعزام شدند.

معاون پرورشی ناحیه ۲ آموزش و پرورش هم در مراسم بدرقه کاروان‌های دانش آموزی راهیان نور بیان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و الگوگیری از شهدا از مهمترین اهداف اعزام این کاروان‌ها به مناطق عملیاتی ۸ سال دفاع مقدس است.

وی همچنین از اعزام کاروان‌های دانشجویی و خانوادگی راهیان نور خبر داد وعنوان کرد: از ابتدای اسفند سفر‌های دانشجویی راهیان نور و از ۲۵ اسفند، کاروان‌های خانوادگی به سمت جنوب حرکت می‌کنند و این برنامه تا ۱۳ مهر سال ۹۸ ادامه خواهد داشت.

غفاری مبارزه با آسیب اجتماعی را دیگر هدف اعزام کاروان‌های راهیان نور اعلام کرد و افزود: ۸ سال دفاع مقدس دارای ظرفیت‌های ارزشمند برای جهت دهی ذهنی و فکری به جوانان است و آموزش و پرورش استان با همین هدف در تعامل با دیگر نهاد‌ها هرسال دانش آموزان را به این مناطق اعزام می‌کند.

انتهای پیام/ح

اعزام ۶هزار دانش آموز قمی به اردوی راهیان نور



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعزام ۳ هزار دانش آموز قمی به اردوی راهیان نور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..