تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بوکس مازندران در آستانه پوست‌اندازی

ساعت: 18:32 منتشر شده در مورخ: 1397/11/08 شناسه خبر: 1453535

اصرار قانونی رئیس فدارسیون بوکس را به مازندران کشاند

بوکس مازندران در آستانه تغییر رئیس هیأت بوکس و پوست‌اندازی جدید در بدنه مدیریت قرار گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، به نظر می‌رسد که حاشیه‌های بوکس استان مازندران در روزهای آتی به اتمام می‌رسد.

اصرار و پیگیری‌های اعضای مجمع بوکس استان مازندران بالاخره نتیجه داد و حسین ثوری رئیس فدارسیون بوکس کشور برای برگزاری مجمع فوق‌العاده به مازندران سفر می‌کند.

در همین ارتباط کسری منوچهری معاون ورزش و جوانان مازندران از برگزاری مجمع فوق‌العاده هیأت بوکس استان مازندران در روز چهارشنبه با حضور حسین ثوری و مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خبر داد.

وی با اعلام اینکه در مجمع فوق‌العاده در ارتباط با ادامه فعالیت حافظ جعفری رئیس هیأت بوکس استان مازندران رای گیری می‌شود، در صورت به نتیجه نرسیدن تصمیمات اعضا برای بوکس استان مازندران سرپرست تعیین می‌شود که سرپرست مجموعه بوکس استان مازندران زمینه را برای برگزاری مجمع فوق‌العاده آماده کند.

به گزارش بلاغ، حاشیه‌های بوکس مازندران از مدت‌ها قبل به دلیل عدم تخصص حافظ جعفری در این مجموع شروع شده است و مدت‌ها همچنان ادامه دارد.

تلاش‌ها و پیگیری‌های اعضای مجمع و همراهی اصحاب رسانه و کشیدن شدن موضوع حتی به شبکه طبرستان باعث شد که مدیران مجموعه بوکس کشور با وجود اعلام فرصت دوماهه به حافظ جعفری در روزهای آینده پای میز مذاکره برای برگزاری مجمع فوق‌العاد بنشینند.

به نظر می‌رسد که در روز چهارشنبه صفحه جدیدی برای هیأت بوکس استان مازندران رقم می‌خورد و پوست اندازی جدی در هیأت بوکس استان اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بوکس مازندران در آستانه پوست‌اندازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..