تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آخرین وضعیت دانشجویان مصدوم دانشگاه آزاد

دانشگاه آزاد اسلامی در اطلاعیه‌ای آخرین وضعیت دانشجویان مصدوم رشته مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب را تشریح کرد

آخرین وضعیت دانشجویان مصدوم دانشگاه آزاد

در متن اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، آمده است:

به اطلاع می‌رساند صبح امروز یک دستگاه مینی بوس حامل شش دانشجوی دختر رشته مامایی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بناب جهت گذراندن کلاس‌های عملی خود عازم بیمارستان میاندوآب بود که به علت بارندگی و لغزندگی شدید جاده بناب ملکان از مسیر خود خارج و واژگون شد که بلافاصله نیروهای اورژانس در محل حادثه حاضر شده و مصدومان را به بیمارستان امام خمینی (ره) بناب انتقال دادند.

۵ نفر از دانشجویان پس از درمان سرپایی از بیمارستان ترخیص شدند.

یکی دیگر از دانشجویان که دچار شکستگی شده، در بیمارستان امام خمینی (ره) بناب تحت عمل جراحی قرار گرفته و پس از طی دوران ریکاوری بعد از عمل، جهت اقدامات درمانی تکمیلی بلافاصله به یکی از بیمارستان‌های تبریز اعزام خواهد شد.

بر اساس بررسی‌های اولیه پلیس راه استان از مینی بوس حامل دانشجویان، مینی بوس از نظر فنی هیچ مشکلی نداشته، دارای معاینه فنی است و استانداردهای لازم را دارد و تنها دلیل و عامل واژگونی لغزندگی شدید جاده بوده است.

مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی پیگیر درمان دانشجوی رشته مامایی واحد بناب هستند و رئیس استان به نمایندگی از رئیس دانشگاه پیگیر امور درمانی دانشجوی آسیب دیده است.

گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: isna.ir




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آخرین وضعیت دانشجویان مصدوم دانشگاه آزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..