تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتقاء ۲۰ پله‌ای بیمه پاسارگاد در بین ۱۰۰ شرکت برتر کشور

در تازه‌ترین رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی کشور که به معرفی شرکت‌های برتر ایران در سال ۱۳۹۶ اختصاص دارد، بیمه پاسارگاد در دوازدهمین سال فعالیت خود با جهشی توانست جایگاه خود را در بین شرکت‌های برتر کشور ۲۰ پله بهبود بخشد.

ارتقاء ۲۰ پله‌ای بیمه پاسارگاد در بین ۱۰۰ شرکت برتر کشور

روابط عمومی بیمه پاسارگاد نوشت: سازمان مدیریت صنعتی برای بیست و یکمین سال متوالی، فهرست شرکت‌های برتر کشور را براساس سال مالی ۱۳۹۶ با حضور مقامات، مدیران شرکت‌های برتر و صاحب نظران اقتصادی و صنعتی روز دوشنبه هشتم بهمن ۱۳۹۷ اعلام کرد.

ارتقاء ۲۰ پله‌ای بیمه پاسارگاد در بین ۱۰۰ شرکت برتر کشور
بر این اساس، شرکت بیمه پاسارگاد با ۲۰ پله ارتقاء، در بیست و یکمین سال تدوین فهرست شرکت­‌های برتر که توسط سازمان مدیریت صنعتی برای عملکرد سال ۱۳۹۶ شرکت ­های بزرگ ایران صورت گرفت، رتبه ۶۱ را کسب نمود. این شرکت از نظر میزان فروش/ درآمد با فروش ۱۹۹۳۱٫۸ میلیارد ریالی، رتبه خود را از ۸۱ به ۶۱ ارتقاء داد.

گفتنی است، بیمه پاسارگاد طی سال‌های فعالیت خود با بهره مندی از شبکه گسترده فروش، کارشناسان متخصص وکارآزموده صنعت بیمه در سراسر کشور در بیش از ۱۵ مدیریت منطقه، ۸۲ شعبه، ۲۶۰۰ نمایندگی فعال و ۲۰ هزار نماینده فروش بیمه عمر و تأمین آتیه، توانسته است به این مهم دست یابد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتقاء ۲۰ پله‌ای بیمه پاسارگاد در بین ۱۰۰ شرکت برتر کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..