تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




"آزمون" آقای گل تیم ملی/ کی رو&

بدترین شکست تیم ملی ایران در زمان کی روش رقم خورد/ آزمون آقای گل تیم ملیبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در چارچوب مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات، تیم‌های ملی فوتبال ایران و ژاپن به مصاف هم رفتند که در پایان تیم کشورمان با نتیجه ۳ بر صفر شکست خورد. با این نتیجه  تیم کشورمان که در ۵ بازی قبلی خود در جام ملت‌ها موفق به ثبت کلین شیت شده بود، رکوردش شکسته بود و همچنین متحمل سنگین‌ترین شکست خود در زمان کی روش شد.

یویا اوساکو (۲) و هاراگوچی گلزنان سامورایی‌ها در این مسابقه بودند. با این شکست، تیم ملی متحمل سنگین‌ترین شکست خود در زمان مربیگری کی روش شد و همچننین تنها شکست خود در جام ملت‌ها را تجربه کرد.

کی روش و تیمش در شبی که خط دفاعش اشتباه‌های غیرقابل باوری داشت با نتیجه ۳ بر صفر از ژاپن شکست خورد تا سنگین‌ترین شکست این تیم در زمان حضور کی روش رقم بخورد. همچنین این نتیجه سنگین‌ترین شکست ایران مقابل ژاپن بود و بهترین پیروزی سامورایی‌ها در جام هفدهم لقب گرفت.

تیم ملی ژاپن با این پیروزی به فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ رسید و همچنین در دیگر بازی این مرحله، فردا (سه شنبه) تیم‌های قطر و امارات باید به مصاف هم بروند.

با حذف تیم ملی فوتبال ایران، سردار آزمون با ۴ گل آقای گل تیم ملی در جام ملت‌های آسیا شد و در رده بعدی مهدی طارمی با ۳ گل قرار گرفت.

تیم ملی فوتبال ایران برای نهمین بار به نیمه نهایی رسیده بود، اما برای ششمین بار از این مرحله حذف شد و با شکست سنگین به کشور باز می‌گردد.

بیشتر بخوانید:

فدراسیون فوتبال دادگاه سوپر جام را عقب انداخت

تقوی: با رفتن کی روش قطعا ما ضرر خواهیم کرد/ برانکو برای فوتبال ما ارزش افزوده داشته است

شگفتی سازان در سیاسی‌ترین بازی جام ملتهای آسیا/ عنابی ها در سودای فینال!

انتهای پیام/

تیم ملی فوتبال ایران از ژاپن شکست خورد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «"آزمون" آقای گل تیم ملی/ کی رو&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..