تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محرومیت طولانی مدت در انتظار فوتبالیست‌های عراقی

پایگاه اینترنتی استریت تایمزسنگاپور از محرومیت‌های طولانی مدت فوتبالیست‌های عراقی به دلیل شب گردی قبل از بازی با ایران خبر داد.

محرومیت طولانی مدت در انتظار فوتبالیست های عراقیبه گزارش خبرنگار دنیای ورزشگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اینترنتی استریت تایمز سنگاپور در تازه ترین گزارش خود نوشت: سران فدراسیون عراق به دلیل انتشار گزارشاتی مبنی بر شب گردی برخی بازیکنان عراق پیش از بازی با ایران قصد داردند محرومیت های طولانی مدت برای برخی فوتبالیست های عراقی مورد اشاره وضع کنند.

براساس این گزارش  فدراسیون فوتبال عراق به  این منظور کمیته تحقیقات اخلاق بازیکنان عراقی در جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ را تشکیل داده تا موضوع شب گردی بازیکنان عراقی را پیش از بازی با ایران مورد بررسی قرار دهد.

این گزارش حاکیست  فدراسیون فوتبال عراق به دلیل حذف تیم ملی فوتبال عراق در برابر قطری ها،  آن هم با گل یک عراقی الاصل تحت فشار اعتراض فوتبالدوستان عراقی است.

بیشتربخوانید:

مرگ فوتبال امارات در صورت پیروزی ایران و قطر

مقصد استرالیایی گوچی مشخص شد

پخش زنده فوتبال ایران در لندن با جذابیت بیرانوند

حاشیه جدید تیم ملی فوتبال عراق



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محرومیت طولانی مدت در انتظار فوتبالیست‌های عراقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..