تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شباهت عجیب این پسر به مایکل جکسون (عکس)

شباهت عجیب این پسر به مایکل جکسون (عکس)

کم نیست تعداد افرادی که با آرزوی شباهت به سوپراستارشان زیر تیغ جراحی های زیبایی می روند و هزینه های قابل توجهی برای تغییر چهره ی خود می دهند ، از زنانی که با هدف شباهت به ملانیا و ایوانکا ترامپ اقدام به جراحی پلاستیک کردند.تا مردانی که آرزوی شبیه شدن به راکی یا … را داشتند و حالا مورد جدیدی از مردانی که سعی در تبدیل شدن به بدل مایکل جکسون دارند

به گزارش ایران ناز…”لئو بلانکو” مرد 22 ساله اهل بوئنوس آیرس آرژانتین، میگوید که طی هفت سال گذشته بیش از 30 هزار دلار برای جراحی های پلاستیک و زیبایی خود هزینه صرف کرده است و هدف او از این همه تلاش تبدیل شدن به بدل مایکل جکسون بوده است.

شباهت عجیب این پسر به مایکل جکسون (عکس)

“بلانکو” یکی از صدها نفر از طرفداران مایکل جکسون در سراسر جهان است، اما آنچه که او را از همه جدا می کند وسوسه ی تغییر در اوست که مثل مایکل جکسون واقعی تمامی ندارد. او زمانی که نوجوان بود ویدئوها و تصاویر مایکل جکسون را بسیار تماشا می کرد و خیلی زود دانست که می خواهد مثل او باشد.

در سن 15 سالگی، لئو اولین جراحی پلاستیک را انجام داد و رویای خود را برای تبدیل شدن به یک مدل کامل از مایکل جکسون تغییر داد، اما بعد از هفت سال و 11 عمل جراحی پلاستیک، او هنوز تصور می کند که آن طور که باید شبیه او نشده و قصد دارد ظاهر خود را حتی بیشتر تغییر دهد.

بدل مایکل جکسون در آرژانتین در یک مصاحبه ویدئویی با تلویزیون Barcroft ادعا کرد که تا کنون بیش از 30،000 دلار برای جراحی های پلاستیکی و سایر روش های زیبایی صرف کرده است. او چهار عمل جراحی بر روی بینی خود داشت و همچنین عملیات روی گونه های او، فک و چانه اش انجام شده تا بیشتر شبیه جکسون واقعی شود .

نتیجه واضح است و او شباهت بسیاری به مایکل جکسون پیدا کرده است و این را به خوبی از عکس العمل کاربران شبکه های اجتماعی و مردم در خیابان ها و .. می بیند ولی هنوز معتقد است که راهش با انتها نرسیده و نیاز به جراحی های بیشتری دارد.

شباهت عجیب این پسر به مایکل جکسون (عکس)

مادر “لئو” از این رفتار پسرش ابراز نگرانی می کند و بارها به او گفته که گاهی حتی او که مادرش است هم به “لئو” بودنش شک می کند این درحالی است که “لئو” برای رسیدن به هدفش جراحی های دیگری و به طبع تغییرات بیشتری در راه دارد.ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شباهت عجیب این پسر به مایکل جکسون (عکس)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..