تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال رسمی نخست وزیر سوریه از جهانگیری

دکتر اسحاق جهانگیری عصر امروز (دوشنبه) در جریان سفر به کشور سوریه، از سوی عماد خمیس نخست وزیر این کشور به صورت رسمی مورد استقبال قرار گرفت.


در این مراسم پس از نواخته شدن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و سوریه، دکتر جهانگیری و عماد خمیس از یگان تشریفات سان دیدند و هیات های همراه را به یکدیگر معرفی کردند.


معاون اول رییس جمهور کشورمان و نخست وزیر سوریه تا دقایقی دیگر مذاکرات خود را پیرامون آخرین تحولات منطقه ای و بین المللی و دیگر موضوعات مورد علاقه طرفین آغاز خواهند کرد.


وزرای دو کشور نیز در این فاصله و تا زمان آغاز نشست کمیسیون مشترک عالی ایران و سوریه، درباره توافقنامه‌های فی مابین و مسائل دوجانبه گفتگو خواهند کرد.

2929




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال رسمی نخست وزیر سوریه از جهانگیری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..