تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازی با مرگ راننده دیوانه در اتوبان! + فیلم

بازی با مرگ راننده دیوانه در اتوبان! + فیلم// به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده، اقدام جنون‌آمیز یک راننده میانسال آمریکایی را در یکی از اتوبان‌های این کشور به تصویر می‌کشد. این راننده پس از تصادف با یک خودروی دیگر دست به این اقدام عجیب در اتوبان زد. ویدئوی منتشر شده «ریچارد کامروسکی» ۶۵ ساله را که پس از جدال لفظی با راننده‌ای با نام «مارک فیتگرالد» ۳۷ ساله، بر روی کاپوت شاسی بلند او پریده است، نشان می‌دهد.

در این ویدئو مشاهده می‌شود در حالی که خودرو با سرعت ۷۰ مایل بر ساعت در حرکت است، این راننده روی کاپوت او دراز کشیده و تلاش می‌کند ماشین را متوقف کند. این اتفاق در یکی از اتوبان‌های اطراف بوستون آمریکا و هنگامی رخ داد که این دو راننده با یکدیگر تصادف کردند. این ویدئو با کمک دوربین تلفن همراه و توسط یکی از رانندگانی که با دیدن این صحنه دچار حیرت شده بود تهیه شد.

بنا بر گفته پلیس این مرد به مسافت ۳ مایل بدین شکل بر روی کاپوت خودرو قرار داشت. در اعلامیه پلیس محلی آمریکا آمده است: «راننده شاسی بلند که با سرعت ۷۰ مایل بر ساعت حرکت می‌کرد، ابتدا توقف کرد اما پس از آنکه این مرد از روی کاپوت خودرو پایین نیامد، بر سرعت خود افزود.

کامروسکی در گفتگو با NBC۱۰ بوستون گفت: «من فکر می‌کردم، این راننده خودرو از روی من رد شود. من فکر نمی‌کردم او متوقف شود. او گاهی با سرعت و گاهی کند حرکت می‌کرد و قصد داشت مرا از روی کاپوت به پایین بیاندازد.»

بنا بر گفته پلیس این ماجرا زمانی پایان یافت که رانندگان دیگر اقدام به دخالت کردند و خودرو را متوقف کردند. در لحظه‌ای که خودرو متوقف می‌شود، یکی از رانندگان در حالی که یک اسلحه را به سمت راننده شاسی بلند نشانه رفته است، دیده می‌شود.

گفتنی است؛ هنوز مشخص نیست که چرا این مرد میانسال دست به چنین اقدام احمقانه‌ای زده اما گفته می‌شود تلاش راننده شاسی بلند که قصد داشت پس از تصادف با این مرد بگریزد، علت اقدام عجیب این راننده بوده است.

انتهای پیام/

اقدام جنون آمیز راننده در اتوبان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازی با مرگ راننده دیوانه در اتوبان! + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..