تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتیجه بازی ایران و ژاپن + تصاویر

تیم ملی ایران بعد از نمایش مقتدرانه‌ای که در جام ملت‌های ۲۰۱۹ داشته و طی پنج مسابقه اخیرش شکست ناپذیر بوده و پنج کلین‌شیت داشته، اکنون مقابل تیم مدعی قهرمانی ژاپن قرار گرفته، ولی امیدوار است بعد از برتری برابر یمن، ویتنام، عمان و چین، امشب هم از سد حریف مطرح خود عبور کند و یک قدم دیگر به کسب جام نزدیک‌تر شود، اما در آن سوی میدان سامورایی‌ها نیز دست و پا بسته نیستند و بعد از پنج برد متوالی، می‌خواهند شاگردان کی‌روش را شکست دهند و فینالیست شوند.

نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا - امارات ۲۰۱۹
دوشنبه: ۹۷/۱۱/۰۸؛ ساعت ۱۷:۳۰
استادیوم: هزاع بن زاید- العین

داور: کریستوفر بیس (استرالیا)؛ کمک‌ها: متئو کریم و آنتون اشچتینین؛ داور چهارم: کیم دونگ‌جین (کره جنوبی)؛ داور پنجم: پارک سانگ‌جون/ داور ویدئویی: پائولو والری (ایتالیا)؛ کمک داوران ویدئویی: محمد تقی الجعفری (سنگاپور) و کو هیونگ‌جین (کره جنوبی).

نتیجه بازی ایران و ژاپن + تصاویر
تیم ملی ایران
علیرضا بیرانوند
محمدحسین کنعانی‌زادگان
مرتضی پورعلی‌گنجی
رامین رضاییان
میلاد محمدی
امید ابراهیمی
احسان حاج‌صفی
اشکان دژاگه
علیرضا جهانبخش
وحید امیری
سردار آزمون
سرمربی: کارلوس کی‌روش

تیم ملی ژاپن
شوئیچی گوندا
تاکهیرو تومی‌یاسو
مایا یوشیدا
هیروکی ساکای
یوتو ناگاتومو
گاکو شیباساکی
واتارو اندو
ریتسو دوآن
گنکی هاراگوچی
یویا اوساکو
تاکومی مینامینو
سرمربی: هاجیمه موری‌یاسو

اخطار وحید امیری (۲۴) و امید ابراهیمی (۴۴) از ایران

نتیجه بازی ایران و ژاپن + تصاویر

*لحظات حساس
دقیقه ۱: شوت مینامینو از داخل محوطه جریمه را پورعلی‌گنجی با تکل به موقع برگشت داد.
دقیقه ۱: ارسال خطرناک شیباساکی از روی سر بازیکنان عبور کرد و در دستان بیرانوند جای گرفت.
دقیقه ۳: امیری با ضربه سر پاس فرار خوبی به آزمون داد و سردار با فرار از سد تومی‌یاسو به دنبال رسیدن به محوطه جریمه ژاپن و گلزنی بود که خروج به موقع گوندا موجب شد تا توپ در دستان او جای بگیرد.
دقیقه ۱۱: تومی‌یاسو اجازه نداد پاس در عمق جهانبخش از میانه زمین به سردار آزمون برسد و توپ را از مقابل پای مهاجم ایران به اوت زد.
دقیقه ۱۳: سانتر کوتاه و خطرناک ناگاتومو با ضربه مینامینو به کنعانی‌زادگان برخورد کرد و مجددا با پای مهاجم ژاپنی برخوردی داشت تا بیرانوند بازی را به جریان بیاندازد.
دقیقه ۱۹: ضربه سر مایا یوشیدا روی ارسال هاراگوچی از کرنر به شکل خطرناکی از کنار دروازه ایران راهی اوت شد.
دقیقه ۲۲: پاس کات‌بک هیروکی ساکای به ریتسو دوآن رسید که شوت زمینی او با کمترین اختلاف از کنار دروازه ایران به بیرون رفت.
دقیقه ۲۲: سردار آزمون بعد از یک- دو با حاج‌صفی، فرار تند و تیزی به محوطه جریمه ژاپن داشت و بعد از رد کردن توپ از بین پا‌های شیباساکی، شوت فنی زیبایی زد که توپ با عبور از بین پا‌های یوشیدا درآستانه گلزنی بود که واکنش به موقع گوندا و دفع توپ او با پا موجب شد تا ایران تنها صاحب یک کرنر شود.
دقیقه ۲۳: پاس جهانبخش در شلوغی محوطه جریمه ژاپن به آزمون رسید که او در نبرد تن به تن با اندو موفق نبود تا گوندا توپ را جمع کند.
دقیقه ۲۸: ارسال خوب حاج‌صفی از جناج چپ زمین را یوشیدا زودتر از سردار راهی کرنر کرد و تلاش گوندا برای جمع کردن توپ بی‌ثمر بود.
دقیقه ۴۳: دفع اوت بلند امیری به پشت محوطه جریمه به حاج‌صفی رسید که مهار توپ و شوت روی پای او با فاصله کمی از روی دروازه ژاپن به بیرون رفت.
دقیقه ۲+۴۵: ارسال خطرناک دژاگه از روی ضربه ایستگاهی سمت راست زمین را مدافعان ژاپن زودتر از جهانبخش دور کردند.

نتیجه بازی ایران و ژاپن + تصاویر

در حاشیه
* مهدی طارمی از تیم ملی ایران تنها بازیکن محروم این مسابقه است.
* ترکیب ایران در بازی امشب نسبت به دیدار اخیرش برابر چین تنها یک تغییر داشته که وحید امیری در بازگشت از محرومیت، به جای مهدی طارمی به میدان می‌رود.
* تیم ملی ژاپن نیز تنها یک جابه‌جایی در ترکیب امشب خود در مقایسه با مسابقه مرحله یک چهارم نهایی برابر ویتنام داشته که یویا اوساکو جانشین کویا کیتاگاوا شده است.
* بیش از ۱۰ هزار تماشاگر ایرانی در ورزشگاه هزاع بن زاید العین حضور دارند.
* جو استادیوم هزاع بن زاید کاملا در اختیار هواداران تیم ملی ایران است.
* زمان اعلام اسامی بازیکنان دو تیم قبل از شروع مسابقه و هنگامی که تصویر سردار آزمون روی اسکوربورد آمد، تماشاگران ایران او را تشویق کردند.
* در شروع مسابقه سردار آزمون و ناگاتومو درگیری لفظی با یکدیگر پیدا کردند.
* اعتراض به داوری در دستور کار بازیکنان هر دو تیم در ابتدای مسابقه قرار داشت.
* در دقیقه ۵ زمانی که تماشاگران ایرانی مشغول به تشویق ایسلندی شدند، تمام ورزشگاه حتی هواداران ژاپنی آن‌ها را همراهی کردند.
* در دقیقه ۱۴ زمانی که داور استرالیایی به سود ژاپن اعلام خطا کرد، اشکان دژاگه به تصمیم او معترض شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتیجه بازی ایران و ژاپن + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..