تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره غذاهای بومی محلی، در قوچان برگزار می شود

مدیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قوچان از برگزاری اولین جشنواره غذاهای بومی محلی،صنایع دستی و گردشگری قوچان خبرداد.

علی سبحانی روز یکشنبه ۷ بهمن ماه افزود: این جشنواره با همکاری میراث فرهنگی شهرستان و دانشگاه آزاد اسلامی در ۱۶ بهمن برگزار خواهد شد.

در این جشنواره یک دوره مسابقات آشپزی نیز برگزار می شود و به نفرات برگزیده جوایز ریالی اعطا خواهد شد.

با توافق بعمل آمده به تمام شهرها مجاور واستانهای خراسان شمالی و جنوبی نیز فرم شرکت در جشنواره ارسال شده است و ان ها نیز می توانند در این جشنواره حضور داشته باشند.

ثبت نام از شرکت کنندگان در جشنواره از اول بهمن ماه جاری آغاز شده و تا ۱۴ بهمن ماه جاری ادامه دارد، افتتاحیه نیز۱۶ بهمن خواهد بود.

« دنیای سفر » این نوشته را از « میراث آریا » آورده است. واکاوی، پی گیری، نگارش و آفرینش، شایسته سپاسگزاری است.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره غذاهای بومی محلی، در قوچان برگزار می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..