تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خط چشم گربه ای | آموزش کشیدن خط چشم گربه ای در 6 مرحله

خط چشم گربه ای

خط چشم گربه ای بسیار زیبا است و باعث می شود که چش درشت تر به نظر برسد. در این مطلب کشیدن خط چشم گربه را به شما آموزش می دهیم که می توانید خودتان به صورت حرفه ای چشمتان را آرایش کنید.

خط چشم باعث زیباتر شدن چشم ها می شود. مدل های مختلفی برای کشیدن خط چشم وجود دارد که خط چشم گربه ای یکی از زیباترین مدل های آن است. خط چشم گربه ای از سال 1920 مد شده است. وقتی که یکی از ستاره های کوچک سینمای صامت به نام ژوزفین بیکر خط چشم گربه ای را با مژه های پرپشت و مشکی مد کرد.

پس از آن این مدل خط چشم خیلی محبوب شد و همچنان هم یکی از محبوب ترین مدل های آرایش چشم به حساب می آید که خانم ها و آرایشگران به این مدل بسیار علاقه دارند. اگر روش درست کشیدن این نوع آرایش چشم را به درستی یاد بگیرید در کمتر از یک دقیقه می توانید خودتان این مدل را انجام دهید.

۱. قبل از کشیدن خط چشم ابتدا زیر سازی‌های لازم یعنی استفاده از پرایمر و کانسیلر را انجام دهید.

۲. یکی از روش‌های شروع این نوع آرایش، این است که به صورت ضربه‌ای ابتدا خطوط را بکشید و بعد آن‌ها را به هم وصل کنید. یعنی اگر شما در کشیدن این نوع خط چشم مبتدی هستید می‌توانید ابتدا نقاطی را به صورت راهنما بر روی چشم خود بگذارید و سپس خط را بر روی آن بکشید تا اشتباهتان کمتر بشود.

خط چشم گربه ای

مدل خط چشم گربه ای شیک و جذاب

۳. با استفاده از یک قلم‌موی خط چشم آغشته به مایع خط چشم، با زاویه از گوشه خارجی چشم خود و بالای مژه‌ها، یک خط چشم نازک به سمت داخل چشم بکشید. همزمان می‌توانید یک خط چشم در زیر پلک‌های زیرین خود نیز بکشید.
۴. در این مرحله یک خط ضخیم‌تر باز هم از داخل چشم به سمت گوشه‌ی بیرونی چشم بکشید. این لایه باید در ابتدا نازک و به سمت بیرون ضخیم‌تر گردد.
۵. اگر خطایی در کشیدن نوک خط ایجاد شد، آن را با پاک کننده‌های مخصوص پاک کرده و نوک تیز کنید. اگر برای پیدا کردن زاویه و تیز کردن مشکل دارید یک کارت (هر کارتی) یا چسب را بردارید و لبه‌ی آن را با انتهای خط مژه پلک پایین هم‌ردیف کنید. حواستان باشد که کارت را طوری بگیرید که دنباله‌ی خط چشم رو به سمت بالا با زاویه حداقل ۴۵ درجه بکشد.

خط چشم گربه ای

آموزش کشیدن خط چشم گربه ای مرحله به مرحله

۶. در مرحله آخر از ریمل و یا مژه‌های مصنوعی برای زیباتر شدن آرایش استفاده کنید.

خط چشم گربه ای برای آرایش روز و آرایش شب

از خط چشم گربه‌ ای می‌توانید هم برای آرایش روز و هم آرایش شب استفاده کنید. فقط توجه داشته باشید که کشیدن این مدل خط چشم برای آرایش روز و شب با یکدیگر متفاوت است.

از کشیدن خط چشم پهن و ضخیم گربه‌ ای در آرایش روز خودداری کنید. خط چشم نازک و ظریف گربه‌ ای برای آرایش روز، انتخاب ایده آل و مناسبی است و شما می‌توانید بعد از کشیدن این خط چشم با زدن ریمل زیبایی مژه هایتان را چند برابر کنید.

خط چشم گربه ای نکات مهم پایانی برای کشیدن خط چشم گربه ای یکی از وسایلی که این نوع آرایش را ساده‌تر می‌کند استفاده از مایع خط چشم مشکی است. این مایع، به راحتی بالای چشم شما را پر کرده و زیبایی بیشتری به شما می‌دهد. خط چشم به چشم‌های شما فرم و حالت زیبایی می‌دهد بنابراین خانم‌ها می‌توانند برای زیبایی بیشتر و خود آرایی از خط چشم استفاده کنند. برای انتخاب مدل خط چشم دخترانه و زنانه گربه‌ ای، بهتر است به حالت و فرم چشم‌های خود توجه کنید سپس از بین مدل‌های متنوع این خط چشم، مدلی متناسب با فرم چشم خود را برای کشیدن انتخاب نمایید. بهتر است در کنار کشیدن این مدل خط چشم از سایه چشم رنگ روشن نظیر صدفی و صورتی و مقداری دودیدر گوشه چشم‌های خود استفاده کنید.

در این مطلب نحوه کشیدن خط چشم گربه ای را مشاهده کردید که یکی از زیباترین مدل های آرایش چشم است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خط چشم گربه ای | آموزش کشیدن خط چشم گربه ای در 6 مرحله»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..