تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزاد سازي 7 هکتار از اراضي کشاورزي شهرستان ري

معاون امور عمراني فرمانداري شهرستان ري گفت: 7 هکتار از اراضي کشاورزي روستاي زمان آباد بخش قلعه نو شهرستان ري که در آن ساخت و ساز غير مجاز شده بود، آزاد سازي شد.

به گزارش خبرگزاري صدا و سيما؛ سيد ناصر موسوي افزود: با هماهنگي مرجع قضايي و حوزه انتظامي شهرستان ري براي آزاد سازي زمين هاي کشاورزي که در آن ساخت و ساز غير مجاز شده بود اقدام و ساخت و سازهاي غير مجاز تخريب شد.

وي گفت: متاسفانه عده اي از افراد براي سودجويي به طور غير مجاز اقدام به ساخت و ساز غير مجاز در زمين هاي کشاورزي مي کنند اما ستاد مقابله با ساخت و سازهاي غيرمجاز شهرستان با تصميمات و هماهنگي هاي به عمل آمده اين ساخت و سازها را تخريب و زمين ها را آزاد سازي مي کند.

معاون امور عمراني فرمانداري شهرستان ري به مردم توصيه کرد پيش از خريداري ملک و هرگونه معامله، وضع ملک را از مراجع ذيصلاح استعلام کنند تا ضرر و زياني متوجه آنها نشود.

بخشدار قلعه نو شهرستان ري نيز گفت: ما با برقراري گشت هاي 24 ساعته به دنبال آنيم که از ساخت و سازهاي غيرمجاز پيشگيري کنيم.

عليرضا صادقي افزود: ما براي اين که افراد سودجو به ادامه ساخت و ساز غيرمجاز تشويق نشوند و نتوانند از طريق کميسيون ماده 99 و پرداخت جريمه به کار خود ادامه دهند، از خدمات رساني آب،گاز و برق به ساخت و سازهاي غيرمجاز جلوگيري مي کنيم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزاد سازي 7 هکتار از اراضي کشاورزي شهرستان ري»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..