تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف ۱۶ کیلوگرم تریاک در قوچان

کشف ۱۶ کیلوگرم تریاک در قوچانبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سرهنگ مصرخانی فرمانده انتظامی قوچان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر ورود محموله مواد افیونی به حوزه استحفاظی این شهرستان، پیگیری موضوع در دستور کار تیمی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان قرار گرفت.

ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با یک سری تحقیقات گسترده میدانی، خودرو پژو پارس حامل مواد را در یکی از محور‌های مواصلاتی ردزنی و به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دارند.


ماموران در ادامه این عملیات، خودرو حامل مواد مخدر را به محض ورود به داخل شهر متوقف و ضمن دستگیری سرنشین آن در بازرسی از این خودرو مقدار۱۶کیلوگرم تریاک را کشف کردند.

متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

انتهای پیام// ح. خ

دستگیری متهم حامل مواد مخدر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف ۱۶ کیلوگرم تریاک در قوچان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..