تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انقلاب ما پدیده قرن بود

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، حسینی مدیر آگاه سازی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در جمع فرماندهان و کارکنان قرارگاه لشکر ۳۰ و تیپ ۲۳۰ ضمن تبریک ایام دهه فجر گفت: در زمانیکه نظام جهانی به نظام دوقطبی آمریکا و شوروی تبدیل شده بود، انقلابی شکل می‌گیرد که از آن به عنوان پدیده قرن یاد می‌کنند.
وی ادامه داد: انقلابی که توانست بسیاری از مرز‌های اندیشه، مرز‌های سرزمینی و مرز‌های ملی را تحت تاثیر خودش قرار بدهد.
حسینی افزود: از جمله دستاورد‌های انقلاب را می‌توان در زمینه‌های استقلال سیاسی، استقلال نظامی، استقلال فرهنگی و فناوری نانو و همچنین نفوذ گفتمان مردم سالاری دینی در منطقه برشمرد.

وی گفت: آمریکا قصد دارد با تبلیغات گسترده در فضای مجازی و رسانه‌ای، موجی از ترس و واهمه در فضای داخلی کشور ایجاد کرده و تاثیر منفی روی اقتصاد ایران بگذارد.


مدیر آگاه سازی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تحریم‌های اقتصادی آمریکا عملا تحریم‌های تاثیرگذاری بر روی اقتصاد داخلی ایران نبوده است.


انتهای پیام/م

صحبت های مدیر آگاه سازی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گرگان



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انقلاب ما پدیده قرن بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..