تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بارش باران تمام محور‌ها و راه‌های مواصلاتی سطح استان کردستان را فرا گرفت

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان  در خصوص آخرین وضعیت جاده‌ها و راه‌های مواصلاتی سطح استان، در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،گفت: در حال حاضر تردد در تمام محور‌های مواصلاتی استان بدون مشکل در جریان است.

دانش زندی افزود: هم اکنون بارش باران تمام محور‌ها و راه‌های مواصلاتی سطح استان کردستان را فرا گرفته و در بعضی نقاط شدت بارش‌ها بیشتر از سایر مسیر‌ها است، اما مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کردستان افزود: در محور دیواندره – بیجار نیز مه از دیگر نقاط استان شدیدتر است که همین امر باعث کاهش شدید دید افقی شده است.

زندی در ادامه  به شهروندان توصیه کرد: با توجه به بارندگی و مه گرفتگی که باعث لغزندگی سطح جاده‌ها و کاهش دید افقی شده است، با احتیاط بیشتر و سرعت مطمئنه حرکت کنند.

مدیرکل هواشناسی کردستان هم در ادامه در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: آخرین نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی نشان می‌دهد با توجه به تقویت سامانه فعال بارشی، آسمان استان تحت تاثیر شرایط ناپایداری و بارش‌های فراگیر قرار گرفته و با توجه به گرم شدن هوا، بیشتر بارش‌ها به شکل باران است.

رحیم صدیقی افزود: بیشترین فعالیت بارشی این سامانه، از اواخر وقت یکشنبه تا اواخر وقت دوشنبه است و پیش بینی می‌شود با توجه به کاهش تدریجی دما در گردنه‌ها و ارتفاعات، به ویژه از اواخر وقت دوشنبه و صبح سه شنبه بارش‌ها به شکل برف باشد.

وی گفت: همچنین براساس آخرین پیش بینی‌های این اداره کل در نواحی شمال غربی و غربی و در شهر‌های بانه، مریوان، سقز، سروآباد، منطقه سرشیو و اورامانات و بخش‌هایی از جنوب استان و شهر‌های سنندج و کامیاران و تا حدودی دهگلان بارش‌ها شدت بیشتری دارد.

وی بیان کرد: حجم زیاد بارش ها، آبگرفتگی معابر شهری و روستایی و سیلابی شدن مسیل ها، به خصوص در روز دوشنبه را به دنبال خواهد داشت که توصیه می‌شود شهروندان از سفر‌های غیرضروری در هنگام فعالیت امواج بارشی خودداری کنند.

انتهای پیام/م

تداوم بارش برف و باران  در کردستان  تا فردا



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بارش باران تمام محور‌ها و راه‌های مواصلاتی سطح استان کردستان را فرا گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..