تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش درآمد های شهرداری قم توسعه شهر را باچالش روبه رو می کند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، محسن رنجبر معاون شهردار قم در هفتاد و هشتمین جلسه رسمی و علنی شورای شهر که در سالن جلسات ساختمان شهید باکری برگزار شد،گفت: باید برای جبران کسری درآمد شهرداری در سال ۹۸ تدبیر درستی اندیشیده شود.

وی با اشاره به لایحه اصلاح اخذ مجوز و تعرفه بهای عوارض سال ۹۸ شهرداری قم عنوان کرد: ماهیت تغییرات دفترچه عوارض سال ۹۸ شهرداری قم به نفع مردم بوده و سعی شده از تحمیل هزینه‌های اضافی به شهروندان خودداری شود.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم با تأکید بر لایحه اصلاح اخذ مجوز و تعرفه بهای عوارض سال ۹۸ شهرداری قم بیان کرد: تعرفه عوارض شهرداری قم در سال ۹۸ بیش از ۱۵ درصد افزایش پیدا نمی‌کند، در حالی که تورم نقطه‌به‌نقطه و هزینه اداره شهر در سال ۹۸ تا ۵۰ درصد بیشتر می‌شود.

رنجبر لایحه اصلاح اخذ مجوز و تعرفه بهای عوارض سال ۹۸ شهرداری قم را مورد توجه قرار داد و تأکید کرد: اگر درآمد‌های شهرداری متناسب با افزایش هزینه‌ها بیشتر نشود شهرداری مجبور خواهد بود عوارض کمتری از مردم دریافت و خدمات کمتری نیز به شهروندان ارائه دهد.

مدیرکل تشخیص و وصول درآمد شهرداری قم نیز با تأکید بر لایحه اصلاح اخذ مجوز و تعرفه بهای عوارض سال ۹۸ شهرداری قم افزود: در بافت‌های فرسوده عملاً هزینه‌ای در صدور پروانه دریافت نشده و صرفاً در مبحث تراکم ۵۰ درصد به‌صورت اقساطی از شهروندان دریافت می‌شود که عملاً هزینه سنگینی به شهروندان تحمیل نمی‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و سرمایه انسانی شهرداری قم یادآورشد: کاهش درآمد‌های شهرداری قم در سال ۹۸ توسعه شهر را با چالش جدی روبه‌رو می‌کند، شهرداری قم در زمینه دفترچه تعرفه عوارض سال ۹۸ به‌هیچ‌عنوان هم‌راستا و متناسب با تورم پیش‌بینی‌شده حرکت نکرده و سعی شده کسری درآمد سال آینده از محلی غیر از جیب شهروندان تأمین شود.

علی‌اصغر رنگرز جدی لایحه اصلاح اخذ مجوز و تعرفه بهای عوارض سال ۹۸ شهرداری قم را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: در سال ۹۸ هزینه‌های شهرداری به‌صورت ملموسی افزایش پیدا می‌کند، به نظر می‌رسد اصل ۷۵ قانون اساسی باید در این زمینه به‌درستی اجرا شود.

انتهای پیام/ح

هزینه‌های جاری شهرداری قم سال ۹۸، ۵۰ درصد افزایش پیدا می‌کند



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش درآمد های شهرداری قم توسعه شهر را باچالش روبه رو می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..