تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرنگی کاران قمی درجام بین المللی تختی خوش درخشیدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،در شرایطی که رقابت‌های این دوره جام بین‌المللی تختی با درخشش ملی‌پوشان کشورمان همراه بود، این پیکار‌ها طبق برنامه‌ریزی انجام شده توسط فدراسیون کشتی زیر نظر ناظر فیلا به میزبانی استان خوزستان در شهر اندیمشک به انجام رسید و برترین‌های خود را شناخت.

در این دوره از مسابقات فرنگی‌کاران ایران قهرمان شدند،در حالی که امسال سی و نهمین دوره این پیکار‌ها به انجام رسید و کشتی‌گیران مطرح داخلی با فرنگی‌کاران شاخص هشت کشور خارجی در سالن شهید سروندی شهر اندیمشک برای به دست آوردن مدال‌های طلا، نقره و برنز به روی تشک رفتند.

در رده‌بندی نهایی این پیکار‌ها تیم ایران با کسب ۲۴۰ امتیاز روی سکوی قهرمانی جای گرفت و تیم‌های کشتی فرنگی آذربایجان، گرجستان و کوبا با کسب ۱۳۴، ۱۰۹ و ۷۸ امتیاز دوم تا چهارم شدند، اما اتفاق مهم برای کشتی قم درخشش دو فرنگی‌کار در اوزان ۶۰ و ۸۲ کیلوگرم این مسابقات بود.

در این وزن نجاتی با شایستگی به دیدار فینال رسید، ولی مبارزه نهایی را به مهرداد مردانی دیگر فرنگی‌کار کشورمان باخت و نجاتی مدال نقره را برای کشتی قم به ارمغان آورد، ضمن اینکه خاویر دومینیگو از کوبا به همراه شیرزاد بهشتی‌طلا دیگر فرنگی‌کار کشورمان به مقام سوم مشترک دست یافتند.

رقابت‌های این دوره در اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۷۲، ۷۷، ۸۲، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم به انجام رسید و نخستین مدال برای کشتی قم در وزن ۶۰ کیلوگرم به دست آمد، جایی که علیرضا نجاتی فرنگی‌کار آینده‌دار قم با حریفان خود به رقابت پرداخت و سرانجام روی سکوی نایب‌قهرمانی جای گرفت.

در وزن ۸۲ کیلوگرم این رقابت‌ها نیز هادی علیزاده‌پورنیا دارنده سه مدال از جام جهانی کشتی فرنگی و دو مدال طلا و نقره پیکار‌های قهرمانی آسیا به مقام سوم و نشان برنز دست یافت، وزنی که در آن جمال اسماعیلی و عباس مهدی‌زاده بالاتر از فرنگی‌کار شاخص قم به مقام‌های قهرمانی و نایب‌قهرمانی دست یافتند.

انتهای پیام /ح

۲ مدال کشتی‌گیران قم از جام بین‌المللی تختی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرنگی کاران قمی درجام بین المللی تختی خوش درخشیدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..