تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رسانه‌ها به تبیین دستاوردهای انقلاب بپردازند

ساعت: 13:43 منتشر شده در مورخ: 1397/11/08 شناسه خبر: 1453432

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین گفت: در آستانه 40 سالگی انقلاب رسانه‌ها به تبیین دستاوردهای انقلاب بپردازند؛ به اینکه قبل از انقلاب کجا بوده و امروز در کجا قرار داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین؛ حجت الاسلام علی معبودی ظهر امروز(دوشنبه) در سیزدهمین همایش اصحاب رسانه استان قزوین که با حضور سردار شریف معاون روابط عمومی سپاه در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی قزوین برگزار شد؛ اظهار کرد: با پیروزی انقلاب غائله ظالمانه تقسیم جهان به دو بخش سلطه پذیر یا سلطه گر به هم ریخت. 


وی افزود: از بدو پیروزی انقلاب سلطه گران تلاش کردند که این قواعد ظالمانه را حفظ کنند و موانع بسیاری در مقابل انقلاب قرار دادند؛ اما تا به امروز به اراده مستحکم ملت و صخره‌ای از انقلاب برخورد کردند و ناکام ماندند و یقینا پس از این هم در همه توطئه‌های خود ناکام خواهند ماند. 

امپراطوری رسانه‌ای نظام سلطه در تلاش برای ناامیدی ملت ایران است
نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین تصریح کرد: به نظر می‌رسد دشمن در خیال خام و باطل خود امروز در دو عرصه اقتصادی با اعمال تحریم‌های ظالمانه و دیگری عرصه جنگ و فشار روانی تلاش می‌کنند تا وضعیت ما را به دوره قبل از انقلاب بازگرداند. 

وی عنوان کرد: امروز امپراطوری رسانه نظام سلطه و دست نشانده‌های داخلی آنها پای کار آمدند برای اینکه بتوانند با فشار و عملیات روانی، انقلابی که توانسته ملت ایران را در دنیا سربلند کرده و بسترهای فراوانی برای ملت ایجاد کند، ناامید کند. 

معبودی بیان کرد: نقش اصحاب رسانه در این زمینه بسیار برجسته و مهم است؛ چراکه امروز جنگ، جنگ رسانه و اراده بوده که ابزار آن هم رسانه است لذا هراندازه نیروهای رسانه در این عرصه فعال باشند قطعا دشمن عقب نشینی خواهد کرد. 

وی عنوان کرد: در آستانه چهل سالگی انقلاب باید دستاوردهای انقلاب را با همه عظمتش برای نسل جدید تبیین کنیم که اصحاب رسانه در این زمینه بسیار موثر هستند. 

نماینده ولی فقیه در سپاه استان قزوین در پایان گفت: در آستانه 40 سالگی انقلاب هر کدام از رسانه‌ها به یک بعدی از دستاوردهای انقلاب بپردازند؛ به اینکه قبل از انقلاب کجا بوده و امروز در کجا قرار داریم، تا این جنگ روانی که دشمن فکر می کند از این طریق می‌تواند اراده ما را بشکند، ناکام مانده و شکست بخورد. 

گفتنی است؛ در پایان مراسم از خانواده شهید اصغری و تاج احمدی تقدیر به عمل آمد. 
انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رسانه‌ها به تبیین دستاوردهای انقلاب بپردازند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..