تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمین‌های واحد کارگاهی در شهرکهای صنعتی اشراق و نوآوران زنجان واگذار می‌شود

ساعت: 15:06 منتشر شده در مورخ: 1397/11/08 شناسه خبر: 1453442

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان زنجان گفت: همزمان با چهلمین بهار انقلاب شکوهمند اسلامی واگذاری زمین جهت احداث واحدهای کارگاهی در شهرکهای صنعتی اشراق و نوآوران زنجان آغاز می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: در شهرک صنعتی اشراق زنجان، تعداد 68 قطعه زمین در متراژهای 360 مترمربع جهت احداث واحدهای کارگاهی در زمینه فعالیت صنایع دستی مس و چاقوی زنجان و سایر فعالیت های مربوط به صنایع فلزی طراحی و پیش بینی شده است.

وی افزود: همچنین در شهرک صنعتی نوآوران نیز تعداد 104 قطعه زمین در متراژهای 360 و 270 مترمربع جهت ایجاد واحدهای کارگاهی که در زمینه های بهداشتی و آرایشی ، غذایی، فلزی و شیمیایی فعالیت می‌کنند، پیش بینی گردیده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان زنجان با اشاره به اینکه استقبال از واحدهای کارگاهی کوچک در استان قابل توجه است؛ تصریح کرد: درخواست‌های بسیاری برای واگذاری زمین جهت ایجاد واحدهای کارگاهی در شهرکهای صنعتی استان وجود داشت بنابراین با بررسی‌های انجام شده توسط کارشناسان این شرکت به این نتیجه رسیدیم که در شهرکهای صنعتی اشراق و نوآوران سایت جدید کارگاهی طراحی کنیم.

وی با اشاره به موقعیت مطلوب این زمین‌ها تصریح کرد: شرایط واگذاری این زمین ها نیز ویژه است و واگذاری آنها به صورت نقد و اقساط می‌باشد.

احمدی خاطر نشان کرد: اشتغالزایی در بنگاههای خرد و کوچک نیاز به سرمایه گذاری کمتری دارد و زودتر به نتیجه می‌رسد و ایجاد واحدهای کارگاهی در شهرکهای صنعتی استان نیز در راستای رسیدن به این هدف است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمین‌های واحد کارگاهی در شهرکهای صنعتی اشراق و نوآوران زنجان واگذار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..