تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایشگاه دستاوردهای نیروهای مسلح زنجان برگزار می شود/ نیروهای مسلح، آماده دفاع از انقلاب و نظام هستند

ساعت: 14:55 منتشر شده در مورخ: 1397/11/08 شناسه خبر: 1453337

فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان از برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاعی و فرهنگی نیروهای مسلح استان زنجان خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛امیر علی مظهری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; ، با اشاره به اجرای برنامه های مختلف همزمان با چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از سوی نیروهای مسلح استان زنجان، اظهار داشت: جلسات مختلفی در این زمینه برگزار و پیش بینی های لازم انجام شده است.

وی با بیان اینکه علاوه بر برنامه های درون سازمانی و تخصصی، برنامه های عمومی نیز در این ایام پیش بینی شده است،افزود: کمیته های تخصصی، فرهنگی، اجتماعی و امنیتی در استان زنجان تشکیل شده است.

این مسئول از برپایی نمایشگاه دستاوردهای دفاعی و فرهنگی نیروهای مسلح استان زنجان خبرداد و گفت: دستاوردهای 40 ساله انقلاب در قالب این نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می گیرد.

فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان با اشاره به برگزاری مسابقات و برنامه های فرهنگی توسط نیروهای مسلح در دهه فجر انقلاب اسلامی، یادآور شد: برنامه نور افشانی نیز در شب 22 بهمن،در زنجان اجرایی می شود.

مظهری با بیان اینکه برگزاری رژه موتوسواران توسط نیروهای مسلح استان از برنامه های 12 بهمن به عنوان سالروز ورود امام خمینی (ره) به کشور است،ادامه داد: این رژه همزمان با ساعت ورود امام خمینی (ره) ساعت 9:33 دقیقه از مزار شهدای بالا به سمت مزار شهدای پایین زنجان برگزار می شود.

وی از اعزام دسته رزم نوازان تیپ 216 زرهی با حضور دانش آموزان خبرداد و گفت: مراسم غباروروبی مزار شهدا با حضور فرماندهان و کارکنان نیروهای مسلح 18 بهمن برگزار می شود.

این مسئول بیان داشت: همچنین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان به مناسبت دهه فجر برگزار می شود.

فرمانده تیپ 216 زرهی زنجان با اشاره به برگزاری مراسم دیدار با خانواده های شهدا،ایثارگران و جانبازان استان زنجان همزمان با دهه فجر انقلاب، تصریح کرد:تبیین دستاوردهای دفاعی و امنیتی در پادگان ها و اماکن توسط نیروهای مسلح از دیگر برنامه های پیش بینی شده است.

مظهری بیان داشت: ویزیت رایگان بیماران در بیمارستان های مربوطه نیز از دیگر برنامه های پیش بینی شده در این دهه محسوب می شود.

وی از حضور حداکثری نیروهای مسلح در مراسم های 12 بهمن و 22 بهمن خبرداد و گفت: پخش سرودهای انقلابی و شرکت فرماندهان در برنامه ها و پاسخگویی به مردم از دیگر برنامه های پیش بنی شده است.

وی گفت:  امروز ارتش جمهوری اسلامی با تجارب کسب شده در دوران دفاع مقدس و اتفاقات رخ داده در منطقه و تکیه بر تجهیزات و امکانات از توانمندی و اقتدار کافی و لازم برخوردار است.
سرهنگ مظهری با بیان اینکه استکبار جهانی به سرگردگی آمریکا، هر روز در حال توطئه و دسیسه چینی است، افزود: امروز ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح، آماده برای دفاع از انقلاب و نظام است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایشگاه دستاوردهای نیروهای مسلح زنجان برگزار می شود/ نیروهای مسلح، آماده دفاع از انقلاب و نظام هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..