تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره مندی ۶ روستای شهرستان چالدران از نعمت برق در دهه فجر

ساعت: 12:41 منتشر شده در مورخ: 1397/11/08 شناسه خبر: 1453351

رئیس اداره برق چالدران گفت: با برق رسانی به ۶ روستا از توابع این شهرستان، تعداد ۵۷ خانوار از نعمت برق برخوردار می‌شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از اروم نیوز ، رئیس اداره برق چالدران گفت: در روستا‌های داشلی بلاغ، نفطو، عربین کندی، مجنون به به جیک به ترتیب ۹، ۷، ۱۳ و ۸ خانوار و در روستا‌های مسجدلو و زنکره هر کدام ۱۰ خانوار سکونت دارند که به همت و تلاش شبانه روزی همکاران این شرکت از نعمت برق برخوردار خواهند شد.

وی در ادامه با اشاره به روند اجرای پرو‌ژه‌های برق رسانی به روستا‌های فاقد برق استان در سال ۹۷ بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق چالدران در راستای اجرای طرح برق رسانی به روستاها، حقوق شهروندی و خدمت به مردم شهرستان از هیچ تلاشی در جهت بهره‌مندی تمام روستائیان چالدران از دورترین و صعب العبورترین نقاط استان دریغ نخواهد کرد.

روشن فرجی، بیان داشت: عملیات برق رسانی این شش روستا در مجموع با اعتبار مصوب ابلاغی بالغ بر ۱۵۰۷۷ میلیون ریال در حال اجراست.

وی در ادامه با تشریح جزئیات این پروژه عنوان کرد: برای برق رسانی به این شش روستا مجموعا ۶ دستگاه ترانسفورماتور ۲۵ کیلووات نصب شده است.

روشن فرجی تاکید کرد: همچنین در این پروژه‌ها ۱۶.۹ کیلومتر شبکه ۲۰ کیلوولت، ۲.۷۳ کیلومتر شبکه ۴۰۰ ولت احداث شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره مندی ۶ روستای شهرستان چالدران از نعمت برق در دهه فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..