تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاراته کار میاندوآبی قهرمان مسابقات کاراته وان کشور شد

ساعت: 12:40 منتشر شده در مورخ: 1397/11/08 شناسه خبر: 1453358

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب از موفقیت کاراته کار میاندوآبی در مسابقات کاراته وان زیر ۲۳ سال کشور خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  امیر رضاپور در گفت و گو با اروم نیوز، اظهار کرد: سید علی کریمی کاراته کار شایسته میاندوآبی در مسابقات کاراته وان زیر ۲۳ سال کشور به مدال خوش رنگ طلا دست یافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان میاندوآب گفت: نخستین دوره مسابقات کاراته وان زیر ۲۳ سال کشور از ۵ بهمن ماه در سالن شهید افراسیابی تهران با حضور بیش از ۱۰۰ کاراته کار از سراسر کشور برگزار شد.

وی افزود: سید علی کریمی نماینده آذربایجان غربی از شهرستان میاندوآب در وزن ۶۷- کیلوگرم با غلبه بر حریفان خود توانست با اقتدار مدال طلای این دوره از مسابقات را کسب نماید.

گفتنی است در این وزن پس از سید علی کریمی از آذربایجان غربی، علی رحیمی از اصفهان دوم، میلاد افشانی از اصفهان و عبدالله افشانی از کرمانشاه به مقام سوم مشترک دست یافتند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاراته کار میاندوآبی قهرمان مسابقات کاراته وان کشور شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..