تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




احیای 117 واحد تولیدی بخش کشاورزی در اردبیل

ساعت: 13:28 منتشر شده در مورخ: 1397/11/08 شناسه خبر: 1453399

استاندار اردبیل از راه اندازی مجدد ۱۱۷ کارگاه و واحد تولیدی راکد بخش کشاورزی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل ازسبلان‌ما،اکبر بهنام جو صبح امروز در آیین افتتاح مدرن ترین واحد تولید مرغ گوشتی هشجین بخش خورش رستم خلخال اظهار کرد:باید در جنگ اقتصادی شبانه روزی و جهادی فعالیت کنیم و روش های مناسبی برای افزایش راندمان تولید و توسعه پیدا کنیم.

وی افزود: باید از سرمایه گذاران حمایت همه جانبه داشته باشیم چرا که آنها تمام توان خود را در راستای توسعه و پیشرفت طرح های اقتصادی مناطق مختلف بویژه مناطق محروم روستایی برای اشتغال جوانان بکار می گیرند.

استاندار اردبیل راه اندازی واحد ۶۰هزار قطعه ای مرغداری ناصری در روستای مزرعه واقع در خوروش رستم را به فال نیک گرفت و افزود:در فاز اول این مجموعه ۱۲نفر بصورت مستقیم فعالیت می کنند و در فازهای بعدی تعداد اشتغال به بیش از ۵۰ نفر می رسد.

بهنام جو دعوت از افراد ذینفوذ و سرمایه دار را وظیفه همگانی دانست و افزود: افرادی که دلسوز سرزمین مادری و زادگاه خود هستند باید با تمام وجود از سرمایه گذاران حمایت کنند.

وی‌ استان اردبیل را برای سرمایه گذاری مطلوب ارزیابی کرد و افزود:مدیران دستگاه های اجرایی با تهیه زمین و صدور مجوز در سریع ترین زمان ممکن از سرمایه گذاران در نقاط مختلف حمایت می کنند.

استاندار اردبیل اظهار کرد: با راه اندازی و فعالیت پنجره واحد در این استان امکان رسیدگی سریع به مشکلات و خواسته سرمایه گذاران طرح های اقتصادی در بخش های مختلف ، ارائه تسهیلات بانکی و رفع موانع اداری و تولید فراهم شده است.

وی از راه اندازی مجدد ۱۱۷ کارگاه و واحد تولیدی راکد بخش کشاورزی خبر داد و گفت: این واحدها توسط دستگاه های متولی احصا و در سریع ترین زمان ممکن تعیین تکلیف شده و مالکان این واحدها قصد توسعه دارند.

گفتنی است واحد مرغداری ۶۰هزار قطعه ای مرغ گوشتی روستای مزرعه با اشتغال ۱۲نفر در۱۹ بهمن ماه جوجه ریزی می شود این واحد با مدرنترین دستگاه ها قابل توسعه است و در آینده نزدیک فاز تولید خوراک دام، طیور و آبزیان با ظرفیت ۷تن در ساعت عملیاتی می شود‌.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «احیای 117 واحد تولیدی بخش کشاورزی در اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..