تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رصد تحرکات انتخاباتی در اردبیل/ تعامل دولت با اصولگریان و اصلاح طلبان در اردبیل مطلوب است

ساعت: 12:41 منتشر شده در مورخ: 1397/11/08 شناسه خبر: 1453397

مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اردبیل :

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گفت: تعامل خوبی با همه جریان های سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب در استان وجود دارد و در مواردی جلسات و نشست های 2 طیف با هم برگزار شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،ماریا موسوی در صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در حال حاضر 42 حزب در استان فعال بوده و تلاش می شود تا تمام گروه های سیاسی دارای فعالیت شناسنامه دار شوند.
وی افزود: اقدامات اولیه برای راه اندازی خانه احزاب در استان انجام شده و یا تهیه ساختمان آن زمینه برای انتخابات آن فراهم می شود.
موسوی بیان کرد: تعامل خوبی با همه جریان های سیاسی اعم از اصولگرا و اصلاح طلب در استان وجود دارد و در مواردی جلسات و نشست های 2 طیف با هم برگزار شده است.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری با بیان اینکه جریان های سیاسی صاحب فکر و اندیشه هستند، افزود: احزاب و تشکل‌ها جزو نخبگان سیاسی جامعه هستند و نقش آنها در تصمیم‌گیری ‌ها، تصمیم ‌سازی ‌ها و ایجاد فضای بانشاط سیاسی حائز اهمیت است.
موسوی اضافه کرد: فعالیت ‌های موثر و سالم احزاب و تشکل‌‌ های سیاسی در استان می‌ تواند توسعه هر چه بیشتر را برای استان با ارائه ایده ‌ها و نقطه‌ نظرات موثر و سازنده داشته باشد و امید می رود این امر در استان اردبیل تحقق یابد.

*** فضای آرام کارگری و دانشجویی در استان اردبیل
وی همچنین با بیان اینکه استان اردبیل در زمره استان های امن کشور است، افزود: سه کمیسیون شورای تامین ، کمیسیون کارگری و دانشجویی در استان بطور منظم فعال است و امسال 24 مصوبه در این کمیسیون ها به تصویب رسیده است.
موسوی ادامه داد: با فعال شدن کمیسیون کارگری مشکلات کارگران در استان به حداقل رسیده و با اقدامات پیشگیرانه اجازه بروز مشکل در واحدهای تولیدی داده نشده است.
وی با بیان اینکه در مرکز استان در زمینه رسیدگی به مسائل و مشکلات کارگری اقدامات خوبی صورت می گیرد ، بیان کرد: در شهرستان ها نیز فرمانداران یک روز در هفته از واحدهای تولیدی بازدید کرده و مسائل و مشکلات موجود را شناسایی و بر رفع آن اقدام می کنند.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اردبیل همچنین بیان کرد: در حوزه فعالیت سیاسی دانشجویی نیز استان اردبیل جزو استان های بی مساله و سفید بوده و فضای آرام و با نشاطی در دانشگاه های استان حاکم است.
وی اضافه کرد: برای ایجاد نشاط سیاسی در دانشگاه ها برنامه های متنوعی برگزار می شود و این برنامه ها تاکنون بدون هر گونه مساله و مشکل خاص اجرایی شده است.

 پرونده شهرستان شدن اصلاندوز در هیات دولت
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری اردبیل همچنین به برخی تغییرات در جغرافیای سیاسی استان گفت: امسال سه روستای اردیموسی ، ثمرین و زهرا به شهر تبدیل شده اند.
موسوی اضافه کرد: طرح ایجاد شهرستان شدن اصلاندوز پس از تصویب در وزارت کشور و کمیته های هیات دولت اکنون منتظر تصویب نهایی در هیات وزیران است که بزودی اجرایی می شود.

 استارت فعالیت های مربوط به انتخابات
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری اردبیل افزود: مقدمات اولیه برای ورود به انتخابات در استان فراهم شده و از هفته آینده فعالیت ها در این زمینه کلید می خورد.
موسوی افزود: در حال رصد تحرکات انتخاباتی هستیم و به فرمانداری ها اعلام شده تا نقاط قوت و ضعف انتخابات گذشته بررسی شده تا کاستی های موجود برطرف شود.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رصد تحرکات انتخاباتی در اردبیل/ تعامل دولت با اصولگریان و اصلاح طلبان در اردبیل مطلوب است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..