تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کلینیک سلامت و پزشکی فدراسیون فوتبال در اردبیل راه اندازی می شود

ساعت: 12:41 منتشر شده در مورخ: 1397/11/08 شناسه خبر: 1453396

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران:

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران از راه اندازی دهمین کلینیک سلامت و پزشکی فدراسیون فوتبال در اردبیل خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما،توحید سیف‌برقی،صبح امروز در بازدید از کلینیک سلامت و پزشکی فدراسیون فوتبال در محل دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار داشت: دهمین کلینیک سلامت و پزشکی فدراسیون فوتبال در اردبیل راه‌اندازی شد و راه‌اندازی این کلینیک فدراسیون فوتبال و هیئت فوتبال و دانشگاه آزاد اسلامی استان اهتمام ویژه‌ای داشته‌اند.

وی با اشاره به این که راه‌اندازی این کلینیک در استان‌ها یک نیاز اساسی است بیان کرد: با توجه به این امر پیگیری‌های لازم توسط هیئت فوتبال استان انجام شد و فاز نخست این کلینیک راه‌اندازی شد و تلاش هیئت فوتبال استان و دانشگاه آزاد اسلامی شایسته تقدیر است.

رئیس کمیته پزشکی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران گفت: فاز نخست این کلینیک در اردبیل شامل مرکز توانبخشی، ارتوپدی، تغذیه و دیگر بخش‌ها است که می‌تواند نقش اساسی در سنجش فوتبالیست‌ها و فوتسالیست‌های اردبیلی داشته باشد.

سیف‌برقی بیان کرد: خوشبختانه امکانات خوبی در این کلینیک وجود دارد که می‌توان با استفاده از این امکانات نحوه خدمت‌رسانی به ورزشکاران را به طور مطلوب انجام داد.

وی تصریح کرد: امروزه بحث سلامت و پزشکی در فوتبال و فوتسال حائز اهمیت است و با توجه به این که فوتبال اردبیل ظرفیت بسیار اساسی دارد نیاز بود این مرکز در اردبیل راه‌اندازی شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کلینیک سلامت و پزشکی فدراسیون فوتبال در اردبیل راه اندازی می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..