تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز طرح ویژه نظارتی نوروز 98 در جویبار

ساعت: 12:26 منتشر شده در مورخ: 1397/11/08 شناسه خبر: 1453319

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جویبار از آغاز طرح ویژه نظارتی نوروز 98 از اول بهمن ‌‌ماه 97 تا 15 فروردین 98 در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، بهرام عبدالله‌پور طی گفت‌وگویی با بیان اینکه طرح ویژه نظارتی نوروز 98 از اول بهمن ماه آغاز شده است گفت: بنا به دستورالعمل نظارتی، ابلاغی از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، طرح ویژه نظارتی نوروز 98 از ابتدای بهمن ماه امسال تا ۱۵ فروردین ماه سال ۱۳۹۸ در شهرستان جویبار اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح را جلوگیری از هرگونه افزایش غیرمنطقی قیمت کالا و خدمات است که در این طرح از ظرفیت سایر دستگاه‌ها از جمله تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، اداره بهداشت و درمان و ناظران افتخاری استفاده خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان جویبار بیان کرد: در این طرح بازرسان در قالب 3 تیم دو نفره همه روزه بر توزیع کالاها به خصوص کالاهای پرمصرف با جدیت بیشتری نظارت می‌کنند.

وی افزود: شهروندان جویباری در صورت مشاهده هرگونه تخلفات اقتصادی اعم از گران‌فروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، تقلب و عدم عرضه کالا و خدمات می‌توانند موارد را به تلفن ۱۲۴ یا با شماره تلفن‌های 42533110 و 42544748 اعلام کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز طرح ویژه نظارتی نوروز 98 در جویبار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..