تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اولین ساختمان اداری جرگلان در دهه فجر افتتاح می شود

ساعت: 14:46 منتشر شده در مورخ: 1397/11/08 شناسه خبر: 1453413

بخشدار جرگلان گفت: اولین ساختمان داری بخش جرگلان که ساختمان بخشداری این بخش است در دهه فجر افتتاح خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصر اترک، پولاد نجاهی، بخشدار جرگلان  اظهارکرد :این ساختمان با ۸۸۰ متر زیربنا در دو طبقه ساخته شد که که ساخت آن از سال ۹۴ آغاز شده است.

نجاهی افزود: اعتبار مصوب برای ساخت این پروژه در سال۹۴ دومیلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بود اما در حال حاضر به دلیل گرانی ها بیش از دو میلیارد تومان اعتبار برآورد شد .

وی ادامه داد: این ساختمان دارای چند اتاق، سالن های سی نفره و صد نفره است که اکثر جلسات را می توان در آن برگزار کرد .

بخشدار جرگلان با اشاره به ارتقا دهستان جرگلان در سال ۹۱ به بخش گفت: طی سال های گذشته بخشداری این منطقه در ساختمان قدیمی جهاد کشاورزی استقرار داشت.

وی همچنین با اشاره به اینکه نمایندگی های ادرات بهزیستی، ثبت احوال، جهاد کشاورزی، برق ، آتش نشانی و کمیته امداد امام خمینی (ره) مستقر شده اند، ادامه داد: ساختمان این ادرات قدیمی و یا خریداری شده اند بنابراین ساختمان بخشداری جرگلان اولین ساختمان ادرای نوساز در بخش جرگلان است .

بخشدار جرگلان همچنین به ضرورت استقرار نمایندگی ادارات آموزش و پرورش، آب و فاضلاب و شرکت گاز در بخش جرگلان تاکید کرد و گفت: ۵۰ درصد دانش آموزان و پرسنل آموزش و پرورش رازوجرگلان در بخش جرگلان هستند.

 بخش جرگلان در شهرستان رازوجرگلان قرار دارد که دارای ۳۰ هزار نفر جمعیت  بوده که نصف جمعیت شهرستان رازوجرگلان را دارا است .

خبرنگار : رحیمی

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اولین ساختمان اداری جرگلان در دهه فجر افتتاح می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..