تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتایج المپیاد ورزشی کارکنان و استادان دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار شد

نتایج المپیاد ورزشی کارکنان و استادان دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار شدبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، المپیاد ورزشی کارکنان و استادان دانشگاه فنی و حرفه‌ای کشور برگزار شد و  این دوره از مسابقات از سوم بهمن به مدت پنج روز در رشته‌های فوتسال، والیبال و تنیس روی میز در بخش آقایان و والیبال و تنیس روی میز در بخش بانوان به میزبانی دانشکده فنی و حرفه‌ای پسران شهید رجایی کاشان برگزار شد؛ بنابر این گزارش، در بخش آقایان، رشته فوتسال که با حضور ۲۹ تیم از ۳۱ استان کشور انجام شد، تیم‌های تهران، اصفهان و خراسان رضوی به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته والیبال از بین ۲۲ تیم، مازندران، گلستان و سازمان مرکزی دانشگاه فنی و حرفه‌ای اول تا سوم شدند.

در رشته تنیس روی میز که با حضور ۶۴ بازیکن از سراسر کشور در ۱۶ گروه چهار تیمی برگزار شد، مهدی عرفانی فرد از گیلان قهرمان، منصور شهرکی از سیستان و بلوچستان نایب قهرمان، یونس محمدی از مازندران و ایرج عبداللهی از فارس بطور مشترک سوم شدند.

بخش بانوان، در رشته والیبال ۱۵ استان شرکت داشتند که تیم کرمان با شکست تهران در فینال این رقابتها، قهرمان المپیاد دهم شد و تیم کهگیلویه و بویراحمد با پیروزی بر خراسان جنوبی در دیدار رده بندی در جایگاه سوم این مسابقه‌ها قرار گرفت.

در بخش تنیس روی میز بانوان ۳۴ ورزشکار شرکت کردند که در پایان این رقابت‌ها فاطمه ایزدی از اصفهان در فینال این رقابت‌ها با برتری مقابل فهیمه رمضانی قهرمان شد، مریم غفاری از زنجان و سمیه عسگرپور از کرمان هم بطور مشترک به عنوان نفرات سوم این دوره از رقابت‌ها شدند.
گفتنی است در این دوره المپیاد ورزشی هزار و صد نفر ورزشکار از ۳۱ استان کشور شرکت داشتند.

انتهای پیام/

جزئیات برگزاری المپیاد اساتید  دانشگاه فنی و حرفه‌ای 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتایج المپیاد ورزشی کارکنان و استادان دانشگاه فنی و حرفه‌ای برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..