تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کسری ۵ هزار میلیارد تومانی ناشی از حق بیمه غیر منطقی/ نباید با روش مسکن‌وار مشکلات را حل کنیم

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت مطرح کرد:

به گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، شاهرخ رامزی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران نسبت به غیر منطقی بودن میزان حق بیمه این سازمان انتقاد کرد و اظهار کرد: براساس قانون برنامه توسعه ششم در حوزه صندوق کارکنان دولت ۷ درصد دریافتی کارمند بابت پوشش بیمه‌ای به سازمان تعلق می‌گیرد؛ در سایر صندوق‌ها از جمله صندوق روستائیان و صندوق بیمه همگانی نیز ۷ درصد حداقل حقوق قانون کار برای هر خانوار منظور شده که این میزان تعادلی با هزینه‌کرد سازمان ندارد.

وی ادامه داد: اگر از محل حق بیمه به ازای هر خانوار ۱۰۵ هزار تومان درآمد داشته باشیم بیش از ۱۳۵ هزار تومان به طور میانگین برای ارائه خدمات هزینه می‌شود، یعنی در این شرایط با ۳۰ هزار تومان کسری مواجه هستیم که با در نظر گرفتن جمعیت ۱۴ میلیون خانوار تحت پوشش این رقم به ۵ هزارو ۶۰۰ میلیارد تومان می‌رسد.

مقامات مسئول درباره بودجه بیمه سلامت تدبیر کنند

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت ایران گفت: انتظار است که مقامات مسئول درباره بودجه بیمه سلامت تدبیر کنند و یک بار برای همیشه به طور قطعی و اصولی این موضوع حل و فصل شود. نباید دائما با استفاده از روش مسکن وار مشکلات را حل کنیم چرا که اقدامات کوتاه مدت نظام مدیریتی را مختل می‌کند.

کوچک کردن بسته خدمات روش مناسبی برای حل مشکلات نیست

رامزی با تاکید بر اینکه در شرایط موجود کوچک کردن بسته خدمات روش مناسبی برای حل مشکلات موجود نیست، افزود: هدف ما این است که با توجه به پیشرفت علم پزشکی بتوانیم خدمات به روزی را در اختیار بیمه شدگان قرار دهیم که این موضوع نیازمند پیش بینی اعتبارات مناسب است. تمام تلاش ما این است که بیمه‌شدگان از بهترین خدمات درمانی و سلامت برخوردار شوند که لازم است مسئولین نیز با این ذهنیت منابع را تامین کنند تا خدمات خوبی به مردم ارائه دهیم. 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کسری ۵ هزار میلیارد تومانی ناشی از حق بیمه غیر منطقی/ نباید با روش مسکن‌وار مشکلات را حل کنیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..