تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک سوم مردان کشور مورد خشونت قرار می گیرند

سلامت نیوز: روانپزشک و استاد دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: یک سوم مردان در کشور مورد خشونت قرار می گیرند اما این مساله از سوی رسانه ها نادیده گرفته می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ،مژگان خادمی روز دوشنبه در همایش سلامت روان و رسانه افزود: خشونت خانگی فقط فیزیکی نیست و از نظر روانی و جنسیتی نیز می تواند رخ دهد.


وی اظهار داشت: دو سوم زنان کشورمان مورد خشونت قرار می گیرند و خشونت علیه مردان را نیز نباید نادیده گرفت. تحقیر، توهین، تبعیض، محدودیت ها و کنترل از نظر آزادی را از موارد خشونت پنهان بیان کرد و گفت: افراد نمی دانند چگونه باید از بروز این خشونت ها پیشگیری کرد.


خادمی ادامه داد: همچنین مطالعات نشان داده زنان شاغل در کشور چهار برابر زنان خانه دار مورد خشونت از لحاظ مالی، آزادی ها و غیره قرار می گیرند.
این روانپزشک تصریح کرد: در کشور نیاز به آگاهی بخشی، پیشگیری و مداخله در مورد خشونت پنهان داریم و اصحاب رسانه نقش مهمی در کاهش خشونت دارند.
خادمی گفت: بسیاری از خشونت های پنهان در خانه ها رخ می دهد و اشکار نیست و در کنار آگاهی بخشی و فرهنگ سازی برای پیشگیری از خشونت پنهان باید قانون نیز به درستی اجرا شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک سوم مردان کشور مورد خشونت قرار می گیرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..