تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهره برداری از طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان تا پایان بهمن ماه‏

به گزارش خبرآنلاین استان اصفهان، حمیدرضا عظیمیان با تأکید بر اهمیت تکمیل طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان در راستای عمل به مسئولیت های اجتماعی شرکت فولاد مبارکه اظهار داشت: طی جلساتی کاربردی که با مسئولان ورزش کشور و استان داشته ایم، با حمایت شرکت فولاد مبارکه و با انجام عملیات محکم سازی حصار پیرامون و ایمن سازی پله ها، طبقۀ دوم ورزشگاه  هزار نفری نقش جهان، طبق قول مساعدی که شرکت توسعه و نگهداری اماکن ۷۵ ورزشی به فولاد مبارکه داده است، تا پایان بهمن ماه آمادۀ بهره برداری می شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه چادرهای طبقه دوم نیز روز چهارشنبه سوم بهمن وارد ورزشگاه شده اند و بدون فوت وقت عملیات نصب آن ها با همکاری پیمانکار مربوط آغاز شده است.

مدیرعامل فولاد مبارکه بیان داشت: طبق پیش بینی پیمانکار، تا پایان خردادماه سال آتی، نصب تمامی آن ها به پایان خواهد رسید. وی ضمن اشاره به تأثیر ورزش در افزایش شادابی و نشاط جامعه گفت: خوشبختانه امروز جایگاه تیم های محبوب فولاد مبارکۀ سپاهان به گونه ای است که هر روز هواداران بیشتری برای تماشای مسابقات به ورزشگاه می آیند؛ ازاین رو نیاز است هرچه سریع تر این پروژه به اتمام برسد.

 عظیمیان در ادامه ضمن قدردانی از همۀ مسئولان و واحدهایی که تاکنون روند آماده سازی و تأمین امنیت و آسایش هواداران در ورزشگاه را بر عهده داشته اند، گفت: بدون شک ورزش یکی از مقوله هایی است که می تواند برای فرزندان ما و به طورکلی برای همۀ آحاد جامعه سلامتی، امید و شادابی به ارمغان آورد؛ ازاین رو شرکت فولاد مبارکه تمامی تلاش خود را برای توسعۀ این فضا به کار خواهد گرفت.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهره برداری از طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان تا پایان بهمن ماه‏»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..