تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کار آفرین کرجی: به شعار "رضای

به گزارش خبرآنلاین؛ بستنی فروشی که اگر از کلاک پایین نبش برق شمالی به سمت میدان کرج حرکت کرده باشید، عظمت آن را از کنار اتوبان به خوبی می بینید که تصویر آن در ذهن بسیاری از شهروندان کرجی نقش بسته است. صاحب آن کسی نیست جز « علیرضا شمس» ورزشکار کرجی، کارآفرینی که کارش را از بستنی فروشی شروع کرده است.


شمس نمونه یک کارآفرین ایرانی است؛ فکر و ایده نو را در تولید به کار انداخته و به دنبال منابع مالی و تجهیز رفته، خطر را پذیرفته، جانانه تلاش کرده تا توانسته است موفقیت را در آغوش بگیرد این جوان فعال و پرجنب وجوش به کارش عشق می‌ورزد.


ایــن که اکنون در چه جایگاهی قرار دارید مهم نیست، بلکه ایــن تلاش شماســت که ازین پس می تواند در راه رشد و موفقیت شما را یاری کند.


با علیرضا شمس در زمستان ۹۷ در محل کارش در کلاک پایین نبش برق شمالی، گفت و گو کردیم .


وی گفت: از سال ۱۳۷۰ در این محل تهیه و فروش بستنی سنتی را افتتاح کردیم که با پشتکار، طی پنج سال اخیر، فعالیت خود را گسترش داریم. 


این کارآفرین اضافه کرد: تمام هدف و سعی ما، تولید باکیفیت بستنی و شیرینی در سطح بالا اما با قیمت پایین است. 


شمس اظهار نمود: برای کسب موفقیت و ماندگاری در این کار به شعار "رضایت مشتری" پایبند هستیم همچنین محصولات را با اصول حرفه ای و بهداشتی تهیه خواهیم کرد.  


وی با بیان اینکه تولید بستنی با روش صنعتی موجب تغییر مزه بستنی خواهد شد، تصریح کرد: برای دلچسب ترین طعم محصولات از روش سنتی و دستی استفاده می کنیم.


این کارآفرین محصولات خود را با مواد ارگانیک و کاملاً طبیعی تهیه می کند که یکی از عوامل جذب و رضایت مشتریان بوده است.


شمس با تاکید بر اینکه از صفر تا صد تهیه خامه بستنی به صورت سنتی صورت می گیرد، عنوان کرد: این کار موجب شده که نسبت به سایر بستنی فروش ها خاص باشد همچنین برای کیفیت در حد ایده آل از پسته و زعفران اعلا استفاده می کنیم.


وی اشاره ای به جذب مشتریان خارجی از کشورهای ارمنستان، آذربایجان داشت و افزود: کیفیت محصولات موجب جذب مشتریان خاص و ثابت شده است طوری که موفق به جلب رضایت از شهرستان ها و خارج از کشور شده ایم.


این کارآفرین تصریح نمود: رضایت کافی مشتریان خارجی، تصمیم ما را برای صادرات محصولاتمان به خارج از کشور افزایش داده است.


شمس خاطرنشان کرد: برای تولید شیرینی از خامه های کاملاً طبیعی با کرم های مجاز انحصاری مجموعه شمس، استفاده می کنیم که موجب جذب مشتری شده است طوری که نان خامه، طرفداران پروپاقرص خود را دارد.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کار آفرین کرجی: به شعار "رضای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..