تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سن مصرف مواد مخدر در کشور؛ ۱۸ تا ۲۳ سال

۸۲۵۴۳۷

۴۰ بازدید

رئیس سازمان بهزیستی کشور از شیوع مصرف مواد مخدر در کشور بین ۱۸ تا ۲۳ ساله‌ها خبر داد.

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بهزیستی کشور از شیوع مصرف مواد مخدر در کشور بین ۱۸ تا ۲۳ ساله‌ها خبر داد.

وحید قبادی دانا ضمن دیدار با حجت الاسلام والمسلمین «قاسم سلیمانی» نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان، شیوع مصرف مواد در کشور را بین ۱۸ تا ۲۳ سالگی عنوان کرد و گفت: طرح ساماندهی کودکان کار و خیابان از مهمترین طرح‌های اجرایی توسط سازمان بهزیستی کشور است تا این کودکان به آغوش گرم خانواده‌هایشان بازگردند.

قبادی دانا به مشکل حاشیه نشینی، اتباع بیگانه و بحث اعتیاد را از مهمترین آسیب‌های استان برشمرد یادآور شد: سازمان بهزیستی برنامه جامعی برای مرتفع کردن این آسیب‌ها دارد.

وی افزود: نگاه دینی به مقوله تربیت نوجوانان، یکی از مهم‌ترین دیدگاه‌هایی است که آنان را از آسیب‌های اجتماعی و اخلاقی محفوظ می‌دارد.

رئیس سازمان بهزیستی کشور حاشیه نشینی، اتباع بیگانه و اعتیاد را مهمترین آسیب‌های استان سیستان و بلوچستان عنوان کرد و از برنامه جامع بهزیستی برای رفع این آسیب‌ها خبر داد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سن مصرف مواد مخدر در کشور؛ ۱۸ تا ۲۳ سال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..