تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کک و مک و آکنه صورت تان را با این روغن طبیعی از بین ببرید!!

کک و مک، لکه های تیره پوست و آکنه از مشکلات شایع پوستی ای هستند که تاثیر بسیاری در زیبایی صورت تان دارند. برای برطرف کردن این آثار پوستی به جای استفاده از داروهای شیمیایی از این روغن طبیعی استفاده  کنید

کک و مک و آکنه پوست تان را با روغن بادام از بین ببرید

لکه‎های سیاه روی صورت یک مشکل متداول است و زمانی رخ می‎دهند که پوست شروع به ترشح بیش از حد رنگدانه‎ ملانین می‎کند. ترشح بیش از حد ملانین ارتباط نزدیکی با بیش از حد قرار گرفتن پوست در معرض اشعه‎های خورشید، عدم تعادل هورمونی، ویتامین کم بدن، بارداری، استرس، خواببه میزان ناکافی و بعضی از داروها دارد. گرچه لکه‎های سیاه به سلامت شما آسیبی وارد نمی‎کنند، اغلب باعث پایین آوردن اعتماد به نفس در شما می‎شوند.

بیشتر بدانید : روغن آرگان برای پوست صورت را چگونه استفاده کنیم؟

محبوب ترین روش رهایی از این لک ها این روزها از طریق جراحی، لایه برداری اسیدی و موارد مشابه است. ولی یک درمان خانگی وجود دارند که می‎تواند به صورت طبیعی باعث روشن شدن لکه‎های سیاه بدون عوارض جانبی شوند. ما برای شما یکی از بهترین درمان‎های خانگی برای از بین بردن لکه‎های سیاه صورت را آماده کرده‎ایم.

از بین بردن کک و مک و لکه های تیره پوست با روغن بادام
از بین بردن کک و مک و لکه های تیره پوست با روغن بادام,روغن بادام,کک و مک,از بین بردن کک و مک با روغن بادام

عامل فعال موجود در روغن بادام که باعث از بین رفتن لکه‎های سیاه صورت می‎شود ویتامین E است. مزایایی که پوست از روغن بادام می‎برد برای تمامی ما شناخته شده است و استفاده از آن در هر محصول پوستی دیده می‎شود. علاوه بر این، روغن بادام حاوی اسید‎های چرب اشباع شده است که مانع خشکی پوست و لکه‎های پوست مرتبط با آن می‎شوند. روغن بادام همچنین دارای ویتامین B2 ( که تقسیم سلولی را تحریک می‎کند ) و B6 ( که از بروز مکرر آکنه جلوگیری می‎کند ) به همراه مواد معدنی و فیتواسترول‎ها ( گروهی از ترکیبات هستند که ساختمانی مشابه کلسترول و استروئیدها دارند و در گیاهان یافت می‌شوند. محصولات گیاهی مانند دانه‌های کتان، کنجد، بادام زمینی، بادام، فندق و جوانه گندم دارای فیتواسترول می‌باشند. به نظر می‌رسد فیتوسترول‌ها با کلسترول برای جذب در روده‌ها رقابت می‌کنند لذا موجب کاهش سطح کلسترول خون می‌شوند. ) می‎باشد.
بنابراین، این روغن عیوب و لکه‎های سیاه صورت را کاهش داده، از آن در برابر اشعه‎ی UV خورشید محافظت کرده و باعث می‎شود پوستی یکدست داشته باشید.

ماسک بادام و عسل
ماسک,ماسک صورت,ماسک بادام,ماسک عسل,ماسک عسل روغن بادام,ماسک بادام و عسل

برای درست کردن ماسک بادام و عسل باید چند عدد بادام را درون کاسه ای پر از آب برای یک شب بخیسانید. بعد از پوست کندن بادام ها، آنها را خرد کرده و به شکل پورد درآورید. مقداری عسل به آن اضافه کنید تا مانند خمیر شود. سپس این ماسک را روی صورت تان برای چند دقیقه بگذارید . سپس صورت را با آب ولرم و به آهستگی بشویید.

بیشتر بدانید : درمان لک صورت با چند روش موثر خانگی

بیشتر بدانید : رفع لکه های صورت با موادی کاملا طبیعی !

تهیه و تدوین : گروه سبک زندگی سیمرغ
seemorgh.com/lifestyle
اختصاصی سیمرغ




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کک و مک و آکنه صورت تان را با این روغن طبیعی از بین ببرید!!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..