تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یوشیدا: ایران بهترین تیم آسیا است

مدافع و کاپیتان تیم ملی ژاپن می‌گوید ایران بهترین تیم آسیا است و در رده ۲۹ جهان هم جای دارد.

 "ورزش سه" نوشت : یوشیدا مدافع تیم ساوتهمپتون و یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی ژاپن در آستانه بازی با ایران گفتگویی کوتاه با رسانه‌های ژاپنی انجام داد.

او گفت: در بازی امروز باید تمام تلاش خودمان را کنیم تا به فینال برسیم، در واقع این باید انگیزه ما باشد. ما در ۵ بازی اول توانایی خود را نشان دادیم، اما به هر حال ایران هم تیم بیست و نهم رنکینگ فیفا است.

وی افزود: این یکی از دشوارترین بازی‌های ماست چرا که ایران بهترین تیم آسیا است و ما نبرد واقعی را تجربه خواهیم کرد.

یوشیدا درباره زمان برگزاری جام ملت‌های آسیا هم اظهار داشت: هم بازیکنان جی لیگ و هم لژیونر‌ها یک ریسک بزرگ را در جام ملت‌های برای ادامه فوتبال خود انجام می‌دهند. البته ما لژیونر‌ها در وسط فصل به جام ملت‌ها می‌آییم، اما بقیه بازیکنان لیگ را تمام کرده اند و با خیال راحت در تورنمنت هستند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یوشیدا: ایران بهترین تیم آسیا است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..