تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قانون کاهش مالیات ترامپ تأثیری بر رشد سرمایه گذاری نداشت

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه(سنا)، طبق نتایج یک نظرسنجی که اخیرا توسط انجمن ملی اقتصاد کسب و کار (NABE) در آمریکا منتشر شده، اقدام دولت دونالد ترامپ در کاهش میزان مالیات دهی شرکت ها در ۳۰ سال گذشته بی سابقه بوده است . اما طبق همین نظرسنجی ۸۴ درصد معتقد بودند این کاهش مالیاتی هیچ تاثیری بر هزینه سرمایه شرکت‌ها نداشته است. در نظرسنجی ماه اکتبر انجمن، ۸۱ درصد معتقد بودند که کاهش مالیات بی‌اثر بوده است.

کاخ سفید پیش‌بینی کرده بود که بسته تحریک مالی دولت، علاوه بر کاهش مالیات کسب و کار از ۳۵ درصد به ۲۱ درصد، منجر به یک دگرگونی مثبت در محیط کسب و کار آمریکا خواهد شد و فرصت‌های شغلی زیادی در درسترس عموم قرار خواهد داد. قوانین کاهش مالیاتی از ژانویه ۲۰۱۸ به اجرا درآمده است.

طبق این نظرسنجی، نرخ‌های اندک مالیاتی در بخش تولید بیشتر تاثیر داشته است. حدود ۵۰ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی، اعتقاد داشتند که کاهش مالیات باعث رشد سرمایه‌گذاری در شرکت آنها شده و ۲۰ درصد نیز گفته‌اند که آنها سرمایه و منابع انسانی خود را از خارج از آمریکا به داخل کشور منتقل کرده‌اند.

بررسی های این انجمن نشان می دهد که بعد از یک اوج در فصل سوم ۲۰۱۸، در فصل چهارم یک افت نسبی در مصارف کسب و کار اتفاق افتاده است. طبق نتایج این نظرسنجی، مصارف سرمایه‌ای در ژانویه ۲۰۱۸ به پایین‌ترین سطح خود از ماه جولای ۲۰۱۷ رسید و انتظار می رود شاخص مصرف خانوار در فصل اول سال جاری همچنان ناچیز باشد.

طبق نظرسنجی، افزایش میزان مشاغل در فصل چهارم سال ۲۰۱۸ با افزایش رو به رو بوده است، تا جایی که بیش از یک-سوم شرکت کنندگان در این نظرسنجی اظهار داشتند که اداره های کارگزینی در فصل چهارم استخدام بیشتری نسبت به فصل قبل داشت. اما فقط ۲۵ درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی پیش‌بینی خوبی برای استخدام در ماه ژانویه ۲۰۱۹ داشتند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قانون کاهش مالیات ترامپ تأثیری بر رشد سرمایه گذاری نداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..