تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روز مثبت گروه های کوچک بازار

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، با دست به دست شدن یک میلیارد و ۹۸۱ میلیون  سهم  و اوراق مالی قابل معامله طی ۱۵۳ هزار و ۱۷۹ نوبت داد و ستد ارزش کل معاملات امروز بورس تهران به بیش از ۴۷۵ میلیارد تومان رسید.

امروز پالایش نماد معاملاتی شرکت نفت اصفهان با ۱۱۷ واحد، پالایش نفت تبریز با ۵۰ واحد و ایران خودرو با ۴۷ واحد افزایش، بیشترین تأثیر مثبت و پتروشیمی خلیج فارس با ۱۸۳ واحد، ملی صنایع مس ایران با ۱۰۸ واحد و معدنی و صنعتی چادرملو با ۱۰۵ واحد کاهش بیشترین تأثیر منفی را بر شاخص داشتند.

طی معاملات روز جاری نماد معاملاتی شرکت‌های پتروشیمی فارابی، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، پتروشیمی اصفهان، لیزینگ ایرانیان، سرمایه‌گذاری اعتلای البرز، پتروشیمی کازرون، بیمه اتکایی امین، کشاورزی مکانیزه اصفهان کشت، تجارت الکترونیک پارسیان کیش، پتروشیمی ممسنی، از سوی ناظر بازار سهام بازگشایی و در مقابل نماد معاملاتی شرکت‌های گروه مپنا، ویتانا، ‌لوله و ماشین سازی ایران، پتروشیمی دهدشت، تکادو، سرمایه‌گذاری مسکن و بورس کالای ایران متوقف شدند.

امروز همچنین نماد معاملاتی شرکت‌های شکر شاهرود، کربن ایران، نوش‌پونه مشهد، داروسازی زاگرس فارمد پارس و قاسم ایران به دلیل نوسان قیمتی سهام با وقفه ۶۰ دقیقه‌ای در وضعیت سفارش‌گیری مواجه شدند.

امروز در گروه استخراج کانه‌های فلزی، فلزات اساسی و بانک‌ ها و مؤسسات اعتباری شاهد کاهش قیمت‌ها بودیم و در آن سو قیمت سهام سیمان، آهک و گچ، ماشین‌آلات و دستگاه‌های برقی و قند و شکر اکثراً رو به افزایش بود. با این حال گروه بانکی در جایگاه نخست برترین گروه های صنعت قرار گرفت و خودرو، محصولات شیمیایی، سرمایه گذاری ها، فرآورده های نفتی، فلزات اساسی و سیمان جایگاه های بعدی را به خود اختصاص دادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روز مثبت گروه های کوچک بازار»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..