تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عرضه عمده بخشی از سهام شرکت ریل سیر کوثر در بازار دوم فرابورس

 به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا) به نقل از فرابورس ایران، نخستین روز کاری هفته آتی شاهد عرضه عمده بیش از ۸۲ میلیون و ۶۸۱ هزار سهم از سهام «حسیر» از سوی کارگزاری مدبر آسیا در بازار دوم فرابورس ایران خواهیم بود که این عرضه به صورت عمده و شرایطی انجام خواهد شد.

قیمت پایه هر سهم شرکت ریل سیر کوثر که در زمینه حمل‌ونقل فعالیت می‌کند ۴۵۰۰ ریال و قیمت پایه کل نیز ۳۷۲ میلیارد و ۶۴ میلیون و ۵۹۰ هزار ریال است. همچنین سپرده حضور در این رقابت ۳۷ میلیارد و ۲۰۶ میلیون و ۴۵۹ هزار ریال در نظر گرفته شده است.

معاملات هشتمین روز بهمن در فرابورس از دریچه آمار

در میانه دومین هفته کاری بهمن‌ماه معامله‌گران بیش از ۶۵۵ میلیون ورقه بهادار را در ۱۶۰ هزار و ۹۱۹ نوبت مبادلاتی دست به دست کردند و بدین ترتیب ارزش بیش از ۵ هزار و ۸۹ میلیارد ریالی را در بازارهای نه‌گانه فرابورس ایران طی یک روز معاملاتی به ثبت رساندند.

از کل مبادلات انجام‌شده در امروز دوشنبه ۸ بهمن‌ماه، ۶۳ میلیون سهم به ارزش ۲۳۵ میلیارد ریال مربوط به بازار اول بود و ۲۴۸ میلیون سهم به ارزش ۷۹۴ میلیارد ریال نیز به بازار دوم اختصاص یافت.

بازار پایه نیز میزبان نقل‌وانتقال ۲۷۷ میلیون سهم به ارزش ۶۶۰ میلیارد ریال بود. از سوی دیگر معاملات اوراق بدهی، ETF و اوراق تسه در بازار ابزارهای نوین مالی جمعا به نقل‌وانتقال ۳۲ میلیون ورقه به ارزش ۳ هزار و ۲۹۶ میلیارد ریال انجامید.

در جریان بازار تعداد ۸۲ هزار و ۸۱۶ ورقه تسهیلات مسکن بین خریداران و فروشندگان دست به دست شد که اوراق تسه اردیبهشت‌ماه ۹۶ با بیشترین قیمت یعنی ۵۵۳ هزار ریال دادوستد شد. تسه‌های دی‌ماه سال جاری نیز به لحاظ حجم و ارزش مبادلاتی در صدر تابلو تسهیلات مسکن ایستادند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عرضه عمده بخشی از سهام شرکت ریل سیر کوثر در بازار دوم فرابورس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..