تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال کردستانی‌ها از خرید امتیاز تلفن ثابت

آزاد حکمت امروز در گفتگو با خبرآنلاین اظهار کرد: در حال حاضر ۵۸۱ هزار و ۹۲۸ شماره منصوبه در استان کردستان وجود دارد که از این تعداد ۵۱۹ هزار و ۳۲۴ شماره مشغول به کار است.

وی با اشاره به ضریب نفوذ شماره‌های فعال استان بیان کرد: ضریب نفوذ تعداد شماره‌های مشغول به کار استان ۳۱.۸ درصد است.

وی خاطرنشان کرد: بواسطه خدمات مطلوب و مقرون به صرفه‌ی مخابرات به مشتریان، خوشبختانه همچنان شاهد استقبال مردم نسبت به خرید امتیاز تلفن ثابت وتداوم بهره‌گیری مشتریان از خدمات این حوزه هستیم.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اضافه کرد: مخابرات استان کردستان همگام با شرکت مخابرات ایران به منظور مشتری‌مداری و ارائه خدمات سرویس‌های جدید تلفن ثابت به مشتریان سرویسی را با عنوان «مهمان من» در استان راه‌اندازی کرده است.

حکمت بیان کرد: این سرویس با هدف تحقق شعار «ارتباطی فراگیر» راه‌اندازی شده و اجرای این طرح از ابتدای بهمن ماه نیز آغاز شده است.

وی عنوان کرد: تمام مشتریان مخابرات می‌توانند نسبت به فعالسازی سرویس جدید مهمان من با کاربرد شارژ در مقصد اقدام نمایند.

وی با تشریح سر ویس مهمان من اضافه کرد: در صورتی که شماره متقاضی به صورت شارژ در مقصد نشانه‌گذاری شود، تماس مخاطبین با شماره مورد نظر رایگان محاسبه شده و هزینه‌های تماس برای فرد گیرنده تماس منظور نخواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اینکه برای استفاده از این سرویس نیاز به دریافت شماره جدید نیست، اعلام کرد: کلیه مشتریان تلفن ثابت برای درخواست فعالسازی سرویس "مهمان من" بر روی شماره‌های جاری می‌توانند به نشانی WWW.TCI.IR و یا به یکی از مراکز ارائه خدمات تلفن ثابت مراجعه نمایند.

حکمت به مزایای راه‌اندازی سرویس «مهمان من» یا شارژ در مقصد اشاره داشت و عنوان کرد: با استفاده از این سرویس کلیه شهروندان، صاحبان مشاغل، شرکت‌های خدماتی، سازمان‌ها و دستگاه های دولتی وخصوصی و همچنین دارندگان مراکز تماس می‌توانند برای پاسخگویی به انواع نیازمندی‌های شهروندان به گونه‌ای اقدام نمایند که تماس تلفنی مخاطبان هیچ هزینه‌ای برای فرد تماس گیرنده نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه سرویس "مهمان من"، میزبان مشتریان تلفن ثابت است، اضافه کرد: خدمات تلفن ثابت به عنوان اولین وسیله ارتباطی و مخابراتی از قدمت بالایی برخوردار است.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال کردستانی‌ها از خرید امتیاز تلفن ثابت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..