تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همزمان با دهه فجر ۳۴۶ پروژه در استان چهارمحال وبختیاری افتتاح می شود

یه گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، مجید نظری هشتم بهمن‌ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان افزود : پروژه‌های قابل افتتاح در استان اشتغال یک‌‎هزار و ۲۷۹ نفر را فراهم می‌کنند و بیشترین پروژه‌های قابل افتتاح  در استان دارای کاربری‌های زیرساختی، بهداشتی درمانی، صنعتی، آموزشی و گردشگری هستند.

وی افزود :  از ۳۴۶ پروژه قابل افتتاح، اعتبار ۳۸ پروژه ملی، ۹۷ پروژه استانی و ۲۱۱ پروژه سایر اعتبارات است.  

نظری با اشاره به اینکه در ایام دهه فجر ۳۶ پروژه در استان کلنگ‌زنی می‌شود، تصریح کرد: اعتبار برآورد شده برای این پروژه‌ها، ۴۳ میلیارد و ۶۹۳ میلیون تومان است که با توجه به پیش‌بینی‌ها اشتغال ۲۲۶ نفر فراهم خواهد شد.  
وی ادامه داد: از مجموع پروژه‌های قابل کلنگ‌زنی، ۲۳ پروژه‌ با اعتبار شش میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان مربوط به کاربری زیرساخت است.  

نظری با اشاره به اینکه در تمامی شهرستان‌ها پروژه‌های قابل افتتاح و کلنگ‌زنی وجود دارد، گفت: ۸۲ پروژه‌ قابل افتتاح با اعتبار ۱۰۶ میلیارد و ۵۴۰ میلیون تومان و اشتغالزایی ۵۴۵ نفر و هشت پروژه با اعتبار برآورد شده هفت میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در شهرستان شهرکرد کلنگ‌زنی خواهد شد.  

وی بیان کرد: از ۲۵ دستگاه اجرایی در استان، بیشترین پروژه‌های قابل افتتاح مربوط به جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، دانشگاه علوم پزشکی و دفتر امور شهری و شوراهای استانداری و ۱۹ شهرداری استان است.  

به گفته وی : برنامه امسال متفاوت ازسالهای گذشته با شعار افتخار به گذشته ، امید به اینده برگزار می شود 

   ۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همزمان با دهه فجر ۳۴۶ پروژه در استان چهارمحال وبختیاری افتتاح می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..