تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح میراث ماندگار، با کاشت نهال درشهرستان قائمشهر

به گزارش خبرآنلاین از قائمشهر با حضور مهدی رازجویان ، با حضور مهدی رازجویان، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری در قائم شهر و کاشت نهال در این شهر، طرح میراث ماندگار در سراسر مازندران آغاز شدواوبا اشاره به این که با توجه به در پیش بودن جشن های انقلاب اسلامی با غرس نهال به پیشواز سالگرد پیروزی انقلاب رفتیم، گفت: با کاشت نهال در اولین چهله انقلاب در سراسر استان به استقبال بهار انقلاب می رویم تا در سال های آینده، تداوم و ثمره درخت انقلاب اسلامی را شاهد باشیم.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری با بیان این که مرحله نخست طرح میراث ماندگار با تاکیدات استاندار امروز در مازندران کلید خورد و تا پایان اسفند ماه امسال به صورت متناوب ۱ میلیون اصله نهال در استان غرس خواهد شد، افزود: مرحله دوم این طرح به به پاکسازی معابر و حرایم راه هاست، چرا که نباید در کنار نهال و درختان، زباله و نخاله جای داشته باشد.

رازجویان با اشاره به این که طرح های یاد شده بخشی از برنامه های ۱۰۰ روزه استاندار مازندران است، تصریح کرد: با بهسازی، زیبا سازی و پاکسازی استان به استقبال مسافران و گردشگران نوروزی می رویم.

گفتنی است، در مرحله نخست طرح میراث ماندگار امروز با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری در جویبار و مدیران ستادی استانداری در شهرهای مختلف؛ غرس نهال صورت گرفت.

۴۶




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح میراث ماندگار، با کاشت نهال درشهرستان قائمشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..