تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم تجدید میثاق جامعه قرآنی کشور با آرمان‌های امام خمینی (ره) برگزار می‌شود

مراسم تجدید میثاق جامعه قرآنی کشور با آرمان‌های امام راحل (ره) دهم بهمن برگزار می شودمهدی قره‌شیخلو رئیس سازمان دارالقرآن الکریم، در گفتگو با خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مراسم تجدید میثاق جامعه قرآنی کشور با آرمان‌های امام خمینی (ره) گفت: مراسم تجدید میثاق جامعه قرآنی کشور با آرمان‌های امام خمینی (ره)، روز چهار‌شنبه ۱۰ بهمن‌ماه از ساعت ۱۵:۳۰ تا ۱۹ در حرم مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سیدحسن خمینی تولیت حرم مطهر امام خمینی (ره)، برگزار می‌شود؛ جامعه قرآنی متشکل از اعضای کمیته قرآن ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی، مدیران و فعالان حوزه قرآنی کشور در حرم مطهر امام خمینی (ره) حضور پیدا خواهند کرد.

قره‌شیخلو تصریح کرد: این مراسم همراه با برنامه‌های مختلفی همچون محفل انس با قرآن کریم و افتتاح مرکز قرآن و عترت حرم مطهر امام خمینی (ره) و نیز قرائت بیانیه جامعه قرآنی نیز در این مراسم اجرا خواهد شد.

گفتنی است وسیله رفت و برگشت به مراسم نیز از ساعت ۱۴:۳۰ در مقابل سازمان دارالقرآن الکریم مهیا شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم تجدید میثاق جامعه قرآنی کشور با آرمان‌های امام خمینی (ره) برگزار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..