تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش‌سوزی ساختمان مسکونی در خیابان فلاح تهران

سید جلال ملکی اظهار کرد: ساعت ۱۴ و ۱۳ دقیقه امروز یک مورد آتش‌سوزی در منزل مسکونی در خیابان فلاح، خیابان عابدی به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام شد که بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل آتش سوزی یک ساختمان دو طبقه قدیمی بود که طبقه بالایی که ۵۰ متر وسعت داشت، به‌طور کامل شعله‌ور شده و اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که افرادی در این واحد محبوس هستند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران افزود: آتش‌نشانان همزمان با خاموش کردن شعله‌های آتش به داخل واحد نفوذ کردند و موفق شدند چهار نفر را که در وضعیت خطرناکی در محاصره آتش بودند، نجات دهند.

وی ادامه داد: دو مرد و دو زن میانسال که هر چهار نفر دچار سوختگی‌های شدید از نقاط مختلف بدن شده بودند با تلاش آتش‌نشانان نجات یافتند و برای ادامه روند درمان به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

ملکی در پایان گفت: آتش کاملاً خاموش و از سرایت آن به اطراف جلوگیری شد همچنین در ادامه محل حادثه برای تشخیص علت اصلی این حادثه به کارشناسان مربوطه تحویل داده شد.

۴۲۴۲




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش‌سوزی ساختمان مسکونی در خیابان فلاح تهران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..