تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات شکایت دیوان محاسبات از شستا

دیوان محاسبات پرونده عدم همکاری شرکت سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی در مورد عملکرد بودجه سال ۹۶، را به دادسرای دیوان برای رسیدگی ارسال کرده است.

فارس نوشت :در گزارش تفریغ بودجه سال ۹۶ کل کشور که امروز دیوان محاسبات به مجلس ارائه کرده است، وضعیت دخل و خرج سال گذشته شستا مشخص نیست.

در این گزارش علت نبود عملکرد شستا عدم همکاری عنوان شده و تاکید دارد: عدم همکاری شرکت سرمایه‌گذاری سازمان تامین اجتماعی (شستا) با دیوان محاسبات و پاسخگویی به درخواست ارائه اطلاعات و مدارک مالی، جهت رسیدگی به دادسرای دیوان محاسبات، ارسال گردیده است. 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات شکایت دیوان محاسبات از شستا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..