تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور Xbox در رویداد E3 قوی‌تر از همیشه خواهد بود

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آیا شما دغدغه این را دارید که رویداد E3 در حال از دست دادن اهمیت خود در جایگاه بزرگ‌ترین کنفرانس بازی‌های جهان است؟ آیا فکر می‌کنید همه بازی‌‌سازان قدرتمند راه سونی را پیش خواهند گرفت و از شرکت در این رویداد کناره‌گیری می‌کنند؟ خب باید بگوییم که نگران نباشید زیرا فیلیپ اسپنسر، رئیس Xbox می‌خواهد همه بدانند که این شرکت در رویداد E3 بسیار قوی ظاهر خواهد شد.

این نقل‌قول از لری نلسون هریب در یک مصاحبه اختصاصی با فیل اسپنسر، معاون اجرایی مایکروسافت است و صحبت‌های این دو فرد طیف وسیعی از موضوعات را شامل می‌شد. این موضوعات از آن چه اسپنسر در حال بازی کردن آن است تا رویداد E3 را در برمی‌گرفت.

اسپنسر با اشاره به خروج داوطلبانه پلی‌استیشن از رویداد E3 امسال می‌گوید: «بدیهی است که برخی اخبار درباره رویداد E3 در پاییز منتشر شد. ما یک بحث داخلی درباره این موضوع داشتیم که آیا باید قوی ظاهر شویم یا کمی پول برای شرکت ذخیره کنیم؟ می‌دانید که این به چه معناست؟»

اگر متوجه منظور اسپنسر نشدید باید بگوییم که او به بیانیه سونی در نوامبر که طبق آن پلی‌استیشن برای اولین بار از حضور در رویداد E3 کناره گیری کرد، اشاره کرده‌ است. از آن عجیب‌تر این است که پلی‌استیشن صرفاً از حضور در کنفرانس‌ها کناره‌گیری نکرده، بلکه این شرکت از حضور کلی در این رویداد کناره‌گیری کرده است.

با این حال، طبق گفته اسپنسر نتیجه بحث داخلی شرکت Xbox این شد که آن‌ها در این رویداد حضور پیدا کنند. او در این باره می‌گوید: «ما گفتیم «خیر»، ما کار خودمان را انجام خواهیم داد. مانند هر سال به رویداد E3 خواهیم رفت. من فرصت بودن همراه طرفداران و این صنعت را دوست دارم.»

اسپنسر پس از آن اشاره کرد که مایکروسافت در E3 به احتمال زیاد بر روی یک محدوده وسیع‌تری متمرکز خواهد بود و مفهموم طرفدار Xbox بودن را مشخص خواهد کرد. این بدان معناست که Xbox تنها به کنسول ختم نمی‌شود. در ضمن پستی در توئیتر Xbox منتشر شده که از حضور این شرکت در رویداد E3 خبر می‌دهد.

.

بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد

انتهای پیام/

پردازنده جدید سامسونگ



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور Xbox در رویداد E3 قوی‌تر از همیشه خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..