تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گزارش محسن رضایی از روند بررسی لایحه پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام

مجمع تشخیص مصلحت نظام آخرین سنگر منافع ملی است+عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن رضایی، دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه اینستاگرام خود مطلبی را در خصوص الحاق کنوانسیون‌های پالرمو و سی‌اف‌تی منتشر کرد.

گفتنی است، سند پالرمو  برای مبارزه با جرائم سازمان‌یافته فرامالی، در سپتامبر سال ۲۰۰۳، برای کشور‌های عضو سازمان ملل متحد لازم‌الاجرا شد و تاکنون ۱۸۰ کشور آن را پذیرفته‌اند.

محسن رضایی در اینستاگرام نوشت:

دو لایحه مربوط به الحاق به کنوانسیون های پالرمو و سی‌اف‌تی برای حل اختلاف بین مجلس و شورای‌ نگهبان در مجمع تشخیص مصلحت مطرح شد.

دولت و مجلس با فرصت کافی درباره این دو لایحه، سخن گفتند و به دلیل اهمیت موضوع، از وزرای امور خارجه، اقتصاد، رئیس کل بانک مرکزی و معاون حقوقی رئیس جمهور هم دعوت شد.

مجمع، آخرین سنگر منافع ملی است و در آن نمی‌توان شتابزده یا تحت تأثیر فشارها تصمیم گرفت.

هر چند دو کمیسیون تخصصی مجمع، ابهاماتی را متوجه این دو لایحه می‌دانند اما تصمیم نهایی را صحن مجمع می‌گیرد. تصمیم‌گیری در شرایط تحریم مسلماً تفاوت‌هایی دارد.

مخالفان معتقدند الحاق به این کنوانسیون‌ها «خود تحریمی» است و موافقان می‌گویند با عدم تصویب این لوایح، راه برون رفت نخواهیم داشت.

بنا شد موافقان و مخالفان در جلسات آینده به بحث و گفت‌وگو ادامه دهند تا نتیجه‌ای که برآیند منافع مردم باشد، حاصل شود.

مجمع تشخیص مصلحت نظام آخرین سنگر منافع ملی است+عکس

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گزارش محسن رضایی از روند بررسی لایحه پالرمو و CFT در مجمع تشخیص مصلحت نظام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..