تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محکومیت 99 هزار دلاری یک شرکت صنعتی در تعزیرات

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم به نقل از  روابط عمومی و تشریفات سازمان تعزیرات حکومتی، یدالله ملکی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان مازندران گفت: با شکایت بانک مرکزی در مورد عدم اجرای تعهدات وارد کنندگان در قبال دریافت ارز یک شرکت صنعتی، پرونده تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات ارسال شد.

وی افزود: رئیس شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی شهرستان بابل با احضار متهم و بررسی مدارک، تخلف انتسابی را محرز اعلام و متهم را به بازگرداندن 99 هزار دلار ارز دریافتی محکوم کرد.

ملکی تصریح کرد: پرونده با اعتراض متهم به شعبه تجدید نظر استان ارجاع و شعبه مذکور پس از بررسی های لازم رای صادره تائید و قطعی اعلام شد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محکومیت 99 هزار دلاری یک شرکت صنعتی در تعزیرات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..