تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش ۳۶ درصدی صدور پروانه ساختمانی در مشهد

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مریم عرب احمدی مدیرکل امور شهرسازی شهرداری مشهد گفت: در این مدت چهار هزار و ۹۰۰ فقره پروانه ساختمانی در مشهد صادر شد که این میزان در مدت مشابه پارسال هزار و ۳۰۰ فقره افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه متراژ پروانه‌های ساختمانی در این مدت هفت میلیون و ۱۰۰ هزار مترمربع بوده است ادامه داد: که این ارقام نسبت به مدت مشابه پارسال حدود دو برابر افزایش داشته است.


مدیرکل امور شهرسازی شهرداری مشهد تصریح کرد: هم اینک پروانه‌های ساختمانی در تمامی مناطق شهرداری طی دو مرحله صادر می‌شوند.

انتهای پیام//م. ن


صدور پروانه‌های ساختمانی در مشهد افزایش یافت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش ۳۶ درصدی صدور پروانه ساختمانی در مشهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..